۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۴۵۸

بی بی سی درخواست به حق محمود عباس را سخنرانی تند خواند

خبرگزاری رسا ـ محمود عباس رییس خودگردان فلسطین ساعتی قبل در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و درخواست مردم کشورش را برای رسیدن به حق و حقوقشان مطرح کرد.
بی بی سی درخواست به حق محمود عباس را سخنرانی تند خواند

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی اش در مجمع عمومی سازمان ملل خواهان رسیدگی به حق و حقوق مسلم مردم کشورش شد.

 وی ضمن اشاره به ظلم های فراوان اسراییل به فلسطینیان گفت: دولت اسراییل و دستگاه های قضایی با بهانه تراشی های مختلف به ادامه عملیات شهرک سازی یهودیان و اشغال سرزمین فلسطینیان دامن می زنند.

 محمود عباس در ادامه افزود: دولت اسراییل عامدانه بافت تاریخی بیت المقدس را تخریب می کند تا به نحوی یک پاکسازی نژادی علیه فلسطینیان انجام دهند.

 وی گفت: تخریب خانه های فلسطینیان همچنان ادامه دارد و مردم فلسطین را از ساختن خانه و بهره گیری از خدمات درمانی محروم می کنند.

 بی بی سی که سخنان محمود عباس را پخش می کرد پس از اینکه افشاگری او را خطری برای اسرائیل دریافت، اقدام به قطع سخنان وی کرد و ترجیح داد برداشت خود را از این سخنان به مخاطب القا کند.

شایان ذکر است مجری این شبکه بطور منظم و دیکته شده این سخنان را تند خواند و مرتب برای گفتن هرجمله از سخنان محمود عباس کلمه سخنان تند را تکرار می کرد تا شاید جبران خطای استراتژیک بی بی سی در پوشش خبری این سخنان را کرده باشد./9161/ت303/ع

ارسال نظرات