۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۴۰۵۸۱
به دلیل شهادت نوجوان 17 ساله؛

سه روز عزای عمومی در بحرین اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به دلیل گلوله باران و شهادت نوجوان 17 ساله، سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.
شهيد علي نعمه حسين، نوجوان شهيد بحريني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، بزرگ ترین حزب معارض رژیم فاسد آل خلیفه به مناسبت شهادت نوجوان 17 ساله بر اثر گلوله باران توسط نیروهای امنیتی، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

 

در پیام جمعیت الوفاق اسلامی آمده است: جمعیت الوفاق اسلامی به مناسبت شهادت مظلومانه علی حسین نعمه 17 ساله توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه در منطقه صدد واقع در غرب منامه، سه روز عزای عمومی اعلام می کند.

 

الوفاق افزود: قتل این نوجوان و شکنجه وی نمونه ای آشکار از خونخواری نظام و سیاست تروریستی سرکوب گرایانه آن در تعامل با همه کرامت خواهان و آزادی طلبان است. نظام دیکتاتور مآب و خونریز آل خلیفه نظر مخالف دیگران که اکثریت شهروندان از نظرات مخالف نظام بهره مند هستند را به هیچ وجه نمی پذیرد.

 

این جمعیت انقلابی تصریح کرد: جنایت قتل این شهید که پس از برائت برخی از قاتلان و تخفیف مجازات قاتلان شهدا از وجود برنامه ای گسترده با حمایت دستگاه قضایی برای تبرئه قاتلان ملت تنها پس از ساعتی از ارتکاب جرم پرده برمی دارد.

 

در بخش پایانی این پیام تاکید شده است: عملیات قتل شهید علی نعمه، پیامی به همه جامعه جهانی است مبنی بر اینکه نظام در بحرین به کذب و تقلب می پردازد و از سال 2011 تاکنون به فعالیت های خونین و تروریستی علیه ملت ادامه می دهد./980/ب902/ک

ارسال نظرات