۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۸۹۷
در اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر؛

مردم آذربایجان غربی فریاد لبیک یا رسول الله سر دادند

خبرگزاری رسا ـ مردم آذربایجان غربی در اعتراض به ساخت فیلم موهن آمریکایی اسرائیلی و اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص) صبح امروز راهپیمایی کرده و فریاد لبیک یا رسول الله سر دادند.
مردم آذربایجان غربی فریاد لبیک یا رسول الله سر دادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مردم آذربایجان غربی در اعتراض به اقدامات گستاخاته استکبار جهانی و ایادی آن امروز در ارومیه علیه سیاست های ضد دینی و خصمانه دشمنان اسلام راهپیمایی کرده و با فریاد لبیک یا رسول الله این چنین اقداماتاتی را محکوم و خشم و نفرت خود را از توطئه های تفرقه انداز مستکبران جهانی اعلام کردند.

 

مردم ولایتمدار و شهید پرور ارومیه در مراسم راهپیمایی که ساعت 10 صبح امروز در مسیر میدان ولایت فقیه، خیابان امام و میدان انقلاب ارومیه برگزار شد با شعارهای «من عاشق پیغمبرم، من رهرو محمدم»،« آذربایجان جانباز، پیغمبردن آیرلماز» و همچنین «صلی علی محمد و آله»  و «سکوت مسلمین دیگر محاله» ارادت و عشق قلبی خود را در صیانت از ارزش های اسلامی و دفاع از حریم مقدسات دینی به اثبات رسانده و خواستار محاکمه عاملان اصلی این اقدام موهن و ضد دینی شدند.

 

شهروندان ارومیه ای با مشت‌ هایی گره کرده و با سر دادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و مرگ بر ضد ولایت فقیه، اقدامات بی‌شرمانه صهیونیسم بین‌الملل را محکوم کردند.

 

همچنین در این مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رییس شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با محکوم کردن اقدام و ساخت فیلم موهن به ساحت نبی مکرم اسلام گفت: اینگونه اقدامات نشانه بارز عجز و ناتوانی استکبار جهانی در برابر گسترش روزافزون آموزه های اسلامی است زیرا اینان دیگر توان مقابله با گفتمان صریح و منطبق بر عقلانیت و وحیانیت اسلام را ندارند.

 

وی در ادامه با اشاره به توطئه گری های آمریکا و اسرائیل در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، اظهار داشت: آمریکا با فتنه گری های رژیم بعثی عراق هشت سال جنگ نابرابر را بر ملت آزادی خواه ایران تحمیل کرد اما مردم با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و با حفظ بصیرت و بینش عمیق خود از توطئه های استکبار تا پای جان در دفاع از کیان و آرمانهای خود ایستادگی کردند.

 

حجت الاسلام نیساری در ادامه به شکست مفتضحانه امریکا در ماجرای صحرای طبس اشاره کرد و افزود: بدون شک اقدامات بی شرمانه علیه انقلاب اسلامی به همین جا ختم نمی شود و استکبار بار دیگر با فتنه 88 و طراحی انقلاب مخملی در ایران به خیال خود می کوشید تا مردم را ارزش ها و آرمانهایی که خون هزاران شهید گواه حقانیت آن است جدا کند؛ این در حالی است که تا وقتی رهبری مقام معظم رهبری در راس امور قرار دارد برنامه ریزی های آنان جز تلاشی بیهوده و بی ثمر نخواهد بود.

 

این مسؤول همچنین تصریح کرد: اینک ساخت فیلم موهن و جسارت به ساحت پیامبر اسلام از دیگر توطئه های استکبار است، ولی دشمن باید بداند که این حرکت یک میلیارد مسلمان جهان را یک صدا علیه مستکبران متحد می کند و هلاکت و نابودی پاسخ این اقدامات بی شرمانه و مغایر با آزادی ادیان دینی است.

 

گفتنی است، در این راهپیمایی قطعنامه ای در 5 بند در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) و ساخت و پخش فیلم موهن آمریکایی اسرائیلی توسط شرکت کنندگان قرائت شد.

 

در یکی از بندهای این قطعنامه چنین آورده شد که آمریکا همواره در فرصت های مختلفی برای فرافکنی معضلات اجتماعی و سیاسی اقدامات اهانت آمیزی همچون توهین به پیامبر(ص)، قرآن سوزی، کشیدن کاریکاتور و پخش آن در فضای مجازی انجام داده است غافل از این که آزادی خواهان جهان توطئه های آن را شناخته اند و این اقدامات اضحملال و نابودی آنها و ظهور منجی موعود را بشارت می دهد.

 

راهپیمایی اعتراض آمیز مردم آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و حجت الاسلام والمسلمین حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، نمایندگان اهل تسنن و اعضای انجمن ارامنه ارومیه و همچنین مسؤولان و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی استان برگزار شد./936/پ201/ب

ارسال نظرات