۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۹۲۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

ترس از جهانی شدن اسلام ناب عامل اهانت به مقدسات است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به این که ترس از جهانی شدن اسلام ناب و فرهنگ حیاتبخش دینی در دنیا نظام سلطه را به انجام اقدامات موهن و ضد دینی وا داشته است، تصریح کرد: هر روز بر محبوبیت اسلام و ارزش های دینی در دنیا افزوده می شود.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تجمع اعتراض آمیز اصحاب رسانه و هنر مازندران امروز مقابل سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ساری برگزار شد.


حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در این تجمع با محکوم کردن اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام از سوی دشمنان اسلام، گفت: تلاش دشمنان برای تضعیف اسلام ناب محمدی در جهان بی فایده و شکست خورده است.

 

وی با بیان این که اسلام ناب امروز در همه دنیا فراگیر شده است، افزود: بیداری اسلامی زمینه گسترش اسلام حقیقی را در میان ملت های آزاده دنیا فراهم کرده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تأکید بر این که علاقه مردم به امامان معصوم (ع) با هتک حرمت و تضعیف ارزش های دینی کاسته نخواهد شد، بیان داشت: علاقه امت اسلامی و دیگر ملت های آزاده جهان به ائمه اطهار(ع) به ویژه نبی مکرم اسلام قلبی و فطری است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که بی حرمتی به مقدسات دینی از سوی نظام سلطه به حتم نتیجه عکس می دهد، گفت: امروز با گذشت چند هفته از اهانت به ساحت پیامبر شاهد افزایش بی حد و حصر ملت ها نسبت به حضرت محمد (ص) هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به این که ترس از جهانی شدن اسلام ناب و فرهنگ حیاتبخش دینی در دنیا نظام سلطه را به انجام اقدامات موهن و ضد دینی وا داشته است، تصریح کرد: هر روز بر محبوبیت اسلام و ارزش های دینی در دنیا افزوده می شود. 


وی با تأکید براین که صهیونیسم جهانی نفس های پایانی خود را می کشد و در آستانه نابودی کامل قرار دارد، ادامه داد: اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام آخرین تلاش مذبوحانه صهیونیسم برای تضعیف اسلام ناب محمدی بود که با پاسخ قاطع امت اسلامی با شکست مواجه شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که  اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همواره در دفاع از آرمان و ارزش های اسلامی و انقلابی پیشگام بوده اند، گفت: ایجاد فاصله میان مردم و ارزش های دینی مهم ترین هدف دشمنان اسلام است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که امروز موج بیداری اسلامی غرب را فلج کرده است، افزود: آنها با اهانت به مقدسات اسلامی تلاش دارند تا شکست های گذشته خود را جبران کنند.

 

وی با بیان این که قدرت اسلام ناب هر روز در دنیا بیشتر می شود و صهیونیسم جهانی نیز به نابودی نزدیک تر می شود، بیان داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر قدرت اسلام راهی جز پذیرش اقتدار اسلام را ندارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به این که امروز در سایه اسلام ناب نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز مقتدر تر از گذشته می شود، ادامه داد: رشد وگسترش کشورمان در عرصه های علمی، آموزشی و نظامی به برکت بهره گیری از ارزش های ناب دینی است.  

 

به گزارش رسا، در پایان این تجمع بیانیه محکومیت اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلامی از سوی معترضان قرائت شد.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: نظام سلطه بار دیگر حمله ضد فرهنگی جدیدی را متوجه آیین رحمت و برادری و نگین خاتمش حضرت محمد مصطفی(ص) و شخصیت قدسی و معنوی آن رسول بزرگوار کرده است.

 

این بیانیه می افزاید: توهین به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص) در سالگرد دروغ بزرگ جهانی 11سپتامبر بی شک نه یک اقدام فردی و خودسرانه، بلکه دور جدیدی از روند نخ نما شده اسلام ستیزی است که به دست استکبار جهانی و دشمنان اسلام آغاز شده است.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما هنرمندان و فعالان رسانه در مازندران با تاسی از بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای، اقدام توهین آمیز صهیونیسم جهانی در تولید و پخش این فیلم موهن را محکوم کرده و همراه ملت شریف ایران و آزاد مردان سراسر جهان در مقابل هجمه های فرهنگی که توسط کمپانی های خیال پردازی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار هدایت و حمایت می شوند خواهیم ایستاد./950/پ202/س

ارسال نظرات