۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۹۹۵
استاد حوزه و دانشگاه:

بی احترامی به پیامبر نشان از ناتوانی غرب در برابر عظمت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه، اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام را ناشی از گسترش بیداری اسلامی در منطقه و ناتوانی دشمنان در برابر عظمت اسلام دانست.
حجت الاسلام اصغري

حجت الاسلام علی اصغری، استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به  این که ساخت فیلم موهن به ساحت نورانی پیامبر اسلام(ص) محکوم است و باید برخورد جدی با عاملان این توهین مغرضانه صورت گیرد، گفت: عده‌ای از مستکبران وقتی نفوذ و گسترش دین مبین اسلام را مشاهده کرده‌اند درصدد آمدند تا با چنین کارهایی از جایگاه والای حضرت رسول بکاهند.


وی با تأکید بر این که نقشه‌های دشمنان همچون گذشته به نابودی و نیستی کشیده خواهد شد، گفت: امروز مشاهده می‌شود مسلمانان جهان که قطره‌ای از ولایت حضرت رسول(ص) بهره گرفته‌اند چگونه در برابر این حرمت شکنی‌ها به خروش آمده‌اند که این امر نشان دهنده محبت والای پیامبر اکرم در دل‌های مسلمانان جهان است.

 

رییس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی با تاکید بر این که نباید در برابر چنین حرمت شکنی هایی سکوت کرد و باید پاسخی شایسته را به ایادی استکباری داد، خاطرنشان کرد: اگر مسلمان جهان در برخورد با سلمان رشدی که مرتد فطری است بر طبق فتوای امام راحل عمل می کردند، امروز شاهد چنین جسارتی به پیامبر عظیم الشان اسلام نبودیم.

 

حجت الاسلام اصغری با اشاره به این که کسانی که از هیچ عمل ناشایستی از کشیدن تصویرهای موهن تا سوزاندن کتاب آسمانی قرآن کریم در راه رسیدن به  اهداف شوم خویش کوتاهی نکرده اند حال دست به چنین اقدام ناشایستی می زنند، خاطرنشان کرد: آنان در جهت نشان دادن چهره نادرستی از شخصیت بی نظیر پیامبر مکرم اسلام دست به چنین کاری زده اند که اقدام ناشایست آنان به هیچ وجه بی پاسخ نخواهد ماند.

 

وی با تاکید بر محاکمه سازندگان مغرض این فیلم موهن ضد دینی، خاطرنشان کرد: باید در برابر چنین اقدامات ناشایستی ایستادگی کامل صورت گیرد تا ایادی استکباری بدانند که نمی توانند با عقاید و آرمان های والای اسلامی هر برخوردی را که می خواهند داشته باشند.

 

حجت الاسلام اصغری با بیان این که آمریکا با تولید فیلمی سراسر توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) بار دیگر چهره واقعی شیطان صفت خود را به همه مردم جهان نشان داد، گفت: این اقدام آمریکایی صهیونیستی نشان داد که همه شعارهای غرب در خصوص حقوق بشر و دفاع از انسانیت دروغی محض است.

 

وی با اشاره به این که این عمل زشت و ننگین نشان داد که آن‌ها از ترس بیدارى جهان اسلام و گسترش این آیین الهى در جهان سخت به وحشت افتاده‌اند، خاطرنشان کرد: غرب به ویژه آمریکا باید بداند که این گونه اقدامات تنها نتیجه عکس خواهد داد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که دشمنان اسلام به روش های مختلف از طریق جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی می خواهند مردم ایران را از پای در بیاورند، ادامه داد: اما مردم مسلمان ایران با نورمحمدی در مقابل آنها مقاومت می کنند و موفق می شوند.

 

حجت الاسلام اصغری، چنین رفتارهای مغرضانه‌ای از سوی استکبار را ناشی از گسترش بیداری اسلامی در منطقه و ناتوانی دشمنان در برابر عظمت اسلام دانست و گفت: اهانت به پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف و ناتوانی مستکبران در برابر عظمت اسلام است.

 

وی افزود: انتشار این فیلم و توهین به مسلمانان بیانگر بیداری اسلامی و پیروزی مسلمین است و بی‌شک صهیونیست‌ها با دین‌ستیزی به دنبال اثبات حضور خود در منطقه هستند.

 

رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که طرح یک میلیون صلوات به ساحت مقدس حضرت رسول الله الاعظم (ص) در آمل صورت خواهد گرفت، یادآور شد: این طرح با مشارکت اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی این واحد اجرا می شود./950/ت302/ب

ارسال نظرات