۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۰۷۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

رسالت فرهنگی تبلیغات اسلامی حفظ سرمایه انسانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت گفت: باید برای استمرار فعالیت هسته های فرهنگی جوان در استان برنامه ریزی شود.
مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، امروز در نشست مدیران این نهاد فرهنگی با بیان این که مهم ترین سرمایه هر مملکت سرمایه انسانی به ویژه سرمایه جوانی است، افزود: رسالت فرهنگی تبلیغات اسلامی در شرایط کنونی حفظ این سرمایه انسانی است.

مشاور امور روحانیان استاندار با اشاره به اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت گفت: باید برای استمرار فعالیت هسته های فرهنگی جوان در استان برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام اروجی برگزاری گفتمان دینی برای اعضای هسته های فرهنگی جوان را یکی از راهکارهای حفظ ارتباط میان شرکت کنندگان در این طرح و روحانیان دانست و گفت: توجه به کیفیت و نوآوری در برگزاری گفتمان های دینی برای جذب هرچه بیشتر جوانان به حضور در این گفتمان ها ضروری است.

مدیرعامل بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور روحانیان موفق و کارآمد در طرح های اوقات فراغت بر ارتباط مستمر با آنان برای ادامه اجرای فعالیت های فرهنگی تأکید کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه سخنانش با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: مدیران باید نگاه ویژه ای به مدارس معارف اسلامی صدرا داشته باشند.

حجت الاسلام اروجی با بیان این که طرح ویژه استقرار روحانی در مناطق اولویت دار چهارمحال و بختیاری به تصویب رسیده است خاطرنشان کرد: امیدواریم که با همکاری مسؤولان و روحانیان این طرح در نیمه دوم مهرماه سال جاری آغاز شود تا شاهد رشد و شکوفایی مناطق محروم و حاشیه ای از سوی روحانیان و مبلغان باشیم.

مشاور امور روحانیان استاندار با تأکید بر این که تبلیغ دین و نشر آموزه های دینی و قرآنی از وظایف دائم روحانیت است، تصریح کرد: روحانیانی که لباس تبلیغ دین مبین اسلام را بر تن می کنند می توانند در مناطق تبلیغی خود معرفت و دانش افزایی مردم آن مناطق نسبت به اسلام و آموزه های اسلامی را افزایش دهند./9461/پ203/ب

ارسال نظرات