۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۴۱۲۲۷
فزرند مرحوم آیت الله جعفری تهرانی مطرح کرد؛

آیت‌الله جعفری همیشه سفارش به تقویت نظام و حمایت از مقام معظم رهبری می‌کردند

خبرگزاری رسا ـ فرزند آیت الله جعفری تهرانی گفت: مرحوم ابوی هم همیشه سفارش به تقویت نظام و حمایت همه جانبه از مقام معظم رهبری می کردند و تضعیف نظام و مقام معظم رهبری را حرام می دانستند و پیوسته برای سلامتی و طول عمر مقام عظمای ولایت و حفظ و بقای نظام اسلامی دعا می کردند.
آيت‌الله  جعفري تهراني آيت‌الله سبدعبدالله جعفري تهراني

حجت‌الاسلام جواد جعفری تهرانی، فرزند مرحوم آیت‌الله جعفری تهرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: این حقیر به نمایندگی از بیت عارف واصل آیت‌الله جعفری تهرانی  از مراحم و الطاف ویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تشکر می کنم؛ ایشان هم در بیمارستان و هم در منزل از سوی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای مروی جویای حال مرحوم والد شدند.

وی در ادامه افزود: مرحوم ابوی هم همیشه سفارش به تقویت نظام و حمایت همه جانبه از مقام معظم رهبری می کردند و تضعیف نظام و مقام معظم رهبری را حرام می دانستند و پیوسته برای سلامتی و طول عمر مقام عظمای ولایت و حفظ و بقای نظام اسلامی دعا می کردند و بسیاری از اوقات به انجام قربانی برای سلامتی رهبری و تقویت نظام سفارش می‌فرمودند و خود ایشان هم در آن سهیم می‌شدند.

حجت‌الاسلام جعفری تهرانی خاطر نشان کرد: در دیداری که حضرت آیت‌الله کیایی‌نژاد و حجت الاسلام والمسلمین مروی از اعضای بیت مقام معظم رهبری در قم با مرحوم والد داشتند، ایشان خطاب به آن دو بزرگوار فرمودند: رهبری علم و بیرق دین را در دستان خود دارند و همه باید به ایشان کمک کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که حجت الاسلام والمسلمین نیازی به ملاقات مرحوم والد آمدند، فرمودند: حاج آقا مسعود فرزند مقام معظم رهبری تماس گرفتند و جویای حال حضرت عالی شدند، مرحوم والد هم فرمودند«سلام بلند بالای من را به ایشان(مقام معظم رهبری) برسانید، عنایت خاصه و الطاف خفیه‌ ایشان قابل مقایسه با گذشته نیست».

فرزند آیت‌الله جعفری تهرانی از حضرات آیات وحید خراسانی، سبحانی، جوادی آملی و آیت‌الله ممدوحی، خرازی، مهدوی کنی، صدیقی و اعضای جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه علمیه، تولیت محترم آستانه‌ مقدسه حضرت معصومه(س) استاندار و شهردار محترم قم، طلاب و فضلای حوزه علمیه و اهالی محترم فشم و رودبار قصران و سایرین که بذل لطف فرموده و در مراسم مرحوم آیت‌الله جعفری تهرانی شرکت کرده‌اند تشکر و قدر‌دانی کرد.

وی در پایان گفت: هیچ نهاد، مؤسسه و مدرسه ای زیر نظر مرحوم والد نبوده و استناد به هر مطلبی منوط به تأیید بیت آن مرحوم است./928/پ203/ن

ارسال نظرات