۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۴۱۵۸۷
ائمه جمعه آذربایجان شرقی تأکید کردند؛

اعتراض‌ها و برخورد قاطعانه با اهانت استکبار جهانی تداوم یابد

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای اقدام موهن علیه پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند و خواستار تداوم اعتراض ها از سوی مسلمانان جهان به ویژه مردم استان شدند.
پيامبر اعظم

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، ائمه جمعه آذربایجان شرقی امروز با صدور بیانیه ای خواستار تداوم اعتراض ها و برخورد قاطعانه با اهانت استکبار جهانی به ساحت پیامبر اکرم(ص) از سوی مجامع بین المللی، مسؤولان و مسلمانان جهان به ویژه مردم استان شدند.

 

این بیانیه می افزاید: اهانت بی شرمانه و وقیحانه عوامل مثلث شوم استکبار جهانی به ساحت پیامبر نور و رحمت قلوب میلیاردی مسلمانان جهان را جریحه دار کرد.

 

در این بیانیه همچنین با اشاره به شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و با عنایت به ضرورت مقابله با جنگ روانی و اقتصادی استکبار جهانی تاکید شده است: مردم و مسؤولان در تحقق منویات معظم له نهایت تلاش و اهتمام را معمول و فرامین حکیمانه رهبری را نصب العین و مهم ترین دستورالعمل اجرایی خود قرار دهند.

 

ائمه جمعه آذربایجان شرقی در این بیانیه با تسلیت مجدد به مصیبت زدگان و آسیب دیدگان زلزله اخیر در آذربایجان شرقی با تقدیر از عنایات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید و مساعی دولت کریمه و نهادها و ارگان های دولتی و نیروهای مسلح، با توجه به فرا رسیدن فصل سرما خواستار این شدند که مردم متدین کشور به ویژه آذربایجان شرقی مساعدت های مادی و معنوی خود را همچنان ادامه دهند.

 

صادر کنندگان این بیانیه با توجه به توطئه خطرناک دشمنان اسلام مبنی بر ایجاد نابسامانی اقتصادی و سوء استفاده معاندان تاکید کرده اند: مسوولان قوای سه گانه نسبت به مهار و نظارت بر بازار ارز و سکه و مسایل معیشتی مردم با قاطعیت لازم توطئه دشمنان را مانند همیشه خنثی و مردم با هوشیاری اسلامی و انقلابی و حفظ وحدت و انسجام لازم موجبات یاس و ناامیدی عوامل شیطانی را فراهم کنند.

 

ائمه جمعه آذربایجان شرقی در این بیانیه افزوده اند: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام لازم است تمام مسؤولان و روحانیت متعهد و مردم به ویژه جوانان نسبت به تقویت شجره طیبه صالحین که موجب تقویت بنیه های اعتقادی و اخلاقی جامعه می شود نهایت همکاری خود را در اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همراهی بسیج مستضعفان بیش از گذشته معمول دارند./935/د102/س

ارسال نظرات