۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۵۹۴

بازدید رییس مجمع نمایندگان طلاب خراسان شمالی از دفتر خبرگزاری رسا در مشهد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان شمالی در بازدید از دفتر خبرگزاری رسا در مشهد بر پوشش مناسب اخبار حوزه های علمیه تأکید کرد.
خراسان شمالي

حجت الاسلام طالعی، رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان شمالی و چند نفر از اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان شمالی از خبرگزاری رسا در مشهد شب گذشته بازدید کردند.

حجت الاسلام طالعی در این بازدید گفت: امروز شاهد خلأ سنگین رسانه ای در فضای حوزه هستیم و احساس می شود که خبرگزاری رسا در حال پر کردن خلأهای موجود است و نیز احساس می‌شود که زحماتی که در این رسانه کشیده شده، خلأ‌های گذشته را پر کرده است.

وی با بیان این که حوزه علمیه خراسان در این زمینه مظلوم واقع شده است، ابراز داشت: امروز مدیران حوزوی به این واقعیت رسیده اند که باید تحت پوشش خبری قرار بگیرند و اگر می خواهند حوزه های جهان تشیع شناختی به حوزه علمیه خراسان پیدا کنند، فعالیت های رسانه ای و به خصوص اقدامات خبرگزاری رسا می تواند مؤثر باشد.


رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر این که با حضور پررنگ خبرگزاری رسا در استان های خراسان شاهد تحولاتی در خصوی معرفی حوزه خواهیم بود، اظهار داشت: باید طلابی که در استان های خراسان دارای فعالیت های رسانه ای هستند برای همکاری با رسا گردهم آیند تا فعالیت این خبرگزاری را بیش از پیش تعمیق بخشند و علمای ناشناخته را معرفی کنند.

 

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمدجواد علیپور، سرپرست خبرگزاری رسا در منطقه خراسان با بیان این که توجه به رسانه می تواند خلأ موجود بین روحانیت و مردم را پر کند، بیان داشت: هنگامی که فضای حوزه از سوی رسانه شناخته نمی شود حوزه نیز شناختی به فعالیت های رسانه‌ای نخواهد داشت در نتیجه حوزه به رسانه اعتماد نمی‌کند.

 

این گزارش می افزاید، حضرت آیت الله خامنه ای، چهارشنبه نوزدهم تیرماه جاری در جمع پرشکوه مردم ولایتمدار بجنورد حضور پیدا خواهند کرد./968/پ203/س

ارسال نظرات