۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۴۱۸۱۱
شامگاه چهارشنبه؛

طلاب خراسان شمالی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ علما، طلاب و روحانیان خراسان شمالی شامگاه چهارشنبه نوزدهم مهر با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار خواهند کرد.
طلاب خراسان شمالی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند رهبر انقلاب

حجت الاسلام سید عیسی طالعی، رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: دیدار علما و طلاب حوزه‌های علمیه قم ساعت 16 روز چهارشنبه شروع و سخنرانی مقام معظم رهبری ساعت 19 آغازخواهد شد.

وی با بیان این که زمان ورود مقام معظم رهبری به بجنورد ساعت 8 صبح روز چهارشنبه خواهد بود، یادآور شد:‌بعد از حضور آیت الله خامنه ای ایشان با مردم دیدار عمومی خواهند داشت و ساعت  10 صبح در استادیوم تختی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.


رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با نخبگان و سفر ایشان به شهرهای شیروان و اسفراین در روز های بعد، بیان داشت: تا کنون تیم ها و اکیپ هایی برای ساخت برنامه ها و مستند‌های پیرامون سفر رهبری در این استان حضور پیدا کرده‌اند و با مسؤولان استان و امام جمعه بجنورد دیدار داشته اند.

وی با یادآوری این که تعداد طلبه های خراسان شمالی نزدیک به هزار نفر است، خاطرنشان کرد: اعضای شورا و فضلای طلاب خراسان شمالی از حدود پنج سال قبل فعالیت خود را با این عنوان شروع کرده اند و جلساتی هم به صورت فصلی با حضور کلیه اعضا و مسؤولان داشته اند.

 

وی یادآور شد: طلاب خراسان شمالی در شورا دعوت‌نامه‌هایی را به صورت مکتوب و شفاهی برای حضور مقام معظم رهبری به دفتر ایشان ارسال کرده اند.


حجت الاسلام طالعی نیز گفت: حضور مقام معظم رهبری می تواند در خراسان شمالی تحولات عظیمی ایجاد کند. امروز مشاهده می کنیم که در بسیاری از طلاب نشاط ایجاد شده و طلاب شبانه روز مشغول فعالیت هستند و همه طلبه های از یک شور و شعف خاصی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: فضای شهر بجنورد و دیگر شهرهای استان خراسان شمالی، فضایی پرنشاط و منور به تصاویر مقام معظم رهبری است و شهر بجنورد کاملا آماده حضور یار است./968/پ203/س

ارسال نظرات