۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۴۱۸۶۳

بیش از 400 مهابادی موفق به دریافت مدرک قرآنی شدند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: در نیمه اول سال جاری بیش از 400 قرآن آموز این شهرستان با قبولی در آزمون پایانی دوره‌های آموزشی موفق به دریافت مدرک قرآنی شدند.
قران

حجت الاسلام  محمد داداش زاده، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: در نیمه نخست سال جاری بیش از 400 قرآن آموز این شهرستان با قبولی در آزمون پایانی دوره های آموزشی موفق به دریافت مدرک قرآنی شدند.

 

وی با بیان این که تشکیل دوازده کلاس آموزش قرآن ویژه کودکان پیش دبستانی، ده کلاس در رابطه با توانمند سازی آحاد مردم در قرائت صحیح قرآن و نماز و دوازده کلاس طرح 1446 با موضوع حفظ جزء سی ام کلام وحی از برنامه های اجرایی در نیمه نخست سال بود، تصریح کرد: نزدیک به 150 نفر در دوره های قرآنی این شهرستان شرکت داشتند.

 

وی همچنین اضافه کرد: هم اینک پنج کلاس روخوانی و روانخوانی از طرح های اجرایی در نیمه دوم سال با همکاری مؤسسات و مراکز قرآنی شهرستان مهاباد در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام داداش زاده به آغاز ثبت نام دوره های تربیت معلم قرآن در رشته های روخوانی و روانخوانی اشاره کرد و گفت: ثبت نام این دوره‌ها تا بیست و پنجم مهر ماه ادامه دارد و آزمون ورودی آن نیمه اول آبان ماه برگزار می شود.

 

این مسؤول همچنین از اجرای طرح آموزش قرآن ویژه کم سوادان با همکاری اداره نهضت سوادآموزی مهاباد خبر داد و افزود: این طرح با همکاری پانزده مربی قرآنی و چهارصد قرآن آموز در این شهرستان برگزار شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مهاباد با اشاره به توسعه خانه های قرآن روستایی تصریح کرد: امسال 40 درصد فعالیت های قرآنی در مناطق روستایی متمرکز شده و برای نخستین بار طرح 1446 با همکاری خانه های قرآنی در روستاها نیز برگزار شد./936/ت303/ب

ارسال نظرات