۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۴۱۹۷۷

اجرای طرح ملی تربیت حافظ و قاری قرآن کریم در تکاب

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تکاب گفت: تا کنون 500 نفر از قرآن آموزان این شهرستان در طرح ملی تربیت حافظ و قاری ثبت نام کرده اند.
اجرای طرح ملی تربیت حافظ و قاری قرآن کریم در تکاب

حجت الاسلام عیسی برادری، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تکاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ و قاری در کشور هم اینک 500 نفر از قرآن آموزان این شهرستان در حال گذراندن دوره های آموزشی این طرح هستند.

 

وی با بیان این که کلاس های این طرح از اواخر مرداد ماه جاری در رشته حفظ شروع شده است، تصریح کرد: این افراد در قالب پنج کلاس آموزشی مشغول حفظ آیات کلام وحی هستند.

 

به گفته این مسؤول، تا کنون شرکت کنندگان در این طرح ملی موفق به حفظ جزء سی ام قرآن کریم شده اند.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تکاب در ادامه همچنین به برگزاری دوره های آموزشی تفسیر مفاهیم و مضامین قران کریم به همت این اداره اشاره کرد و افزود: کلاس های تفسیر منحصر به ماه مبارک رمضان نیست و در طول سال به صورت مستمر با همکاری اساتید حوزه علمیه تکاب اجرا می شود.

 

گفتنی است، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تکاب در ارزیابی فعالیت های اجرایی در سال گذشته به عنوان اداره برتر و حجت الاسلام برادری ریاست این اداره به عنوان مدیر نمونه کشوری معرفی شده است./936/ت303/ب

ارسال نظرات