۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۹۹۵
یکی از علمای زندانی بحرینی خواستار شد؛

پاکسازی عناصر وابسته به نظام آل خلیفه از گردونه انقلاب

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه زندانی در بحرین بر لزوم حذف عناصر مرتبط با رژیم آل خلیفه از جمع انقلابیون و اهتمام ورزی به شهروندان سنی از سوی انقلابیون شیعه تاکید کرد.
شيخ عبدالعظيم المهتدي از علماي شيعه بحرين

 

به گزارش خبرگزای رسا، حجت و الاسلام و المسلمین شیخ عبدالعظیم المهتدی از علمای شیعه بحرین که در بند نظام آل خلیفه قرار دارد در پیامی از ملت و رهبران انقلاب خواست نشست های مشاورتی را برای منسجم کردن اعتراضات و بررسی راه های دستیابی به حقوق مشروع شهروندان برگزار کنند.

 

در این پیام آمده است: این ملت است که در پی حقوق خود می جنگند نه افرادی که در کنار نظام قرار گرفته و بیشتر از حق خود گرفته باشد. هر چه سرکوب خونین بیشتر شود عزم و اراده مردم برای تحقق خواسته هایشان بیشتر خواهد شد، زیرا عقب نشینی از اعتراضات هیچ سودی ندارد.

 

شیخ المهتدی افزود: دولت های بزرگ جهان و دولت های منطقه پس از مرتبط ساختن دروغین انقلابیون با ایران از حمایت مستمر از نظام آل خلیفه کوتاه نمی آیند و با استفاده از این دروغ آشکار می خواهند حلقه محاصره انقلابیون را تنگ تر سازند.

 

وی بر لزوم دوری از هرگونه اختلاف و تفرقه تاکید کرد و اظهار داشت: رهبران معارضه در بررسی افق و راه های تحقق مطالبات باید به این امر توجه کافی داشته باشند. دوری از اختلافات و متحد کردن صف از واجبات شرعی و ملی به شمار می آید.

 

این عالم زندانی تصریح کرد: همگان باید به حفظ برادری با شهروندان سنی اهتمام ویژه ای داشته باشند و اجازه ندهند که این مشکلات که در تحولات سیاسی و اجتماعی رخ می دهند بر ارزش های اسلامی ما تاثیر بگذارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین المهتدی در بخش پایانی این پیام، خاطر نشان ساخت: امنیت و همزیستی از اصول هستند که باید با حکمت و عقلانیت به آنها نگریست. همه ما وظیفه داریم عناصر بحران را حذف کرده و شهروندان سنی و شیعه ای که از نظام سود می برند را از گردونه انقلابیون خارج ساخت./980/ب901/ک

ارسال نظرات