۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۴۲۱۳۹
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(16)؛

الاخبار لبنان: هدف از تحریم ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ سایت الاخبار لبنان در پوشش سخنان مقام معظم رهبری در بجنور تاکید کرد که ایشان هدف از تحریم ملت ها را ملت ایران دانستند.
سخنراني رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه تختي بجنورد


به گزارش خبرگزاری رسا، سایت الاخبار لبنان در گزارشی که به سخنرانی امروز مقام معظم رهبری در شهر بجنورد اختصاص داشت، به سخنان ایشان درباره تحریم های وحشیانه غرب علیه ایران اشاره کرد و نوشت: رهبر انقلاب اسلامی بیان کرد که ایران قادر است هر گونه تحریم اقتصادی را که کشورهای غربی و آمریکایی اعمال کرده است را به شکست بکشاند.


این سایت افزود: آیت الله خامنه ای اظهار داشت که این تحریم‎ها علیه ایران در واقع اعلام جنگ با یک ملت است اما به توفیق الهی، دشمنان در این جنگ هم مغلوب ملت ایران خواهند شد.

 

این روزنامه تصریح کرد: آیت الله خامنه ای  ضمن دروغ گو خواندن کشورهای غربی، خاطر نشان کرد که آن‎ها به دروغ می گویند که اگر ملت ایران از انرژی هسته ای صرفنظر کند، تحریم‎ها برداشته می شود درحالی‎که علت اصلی اعمال این تحریم‎های غیر منطقی که نوعی وحشیگری نیز به حساب می آید، بغض و کینه آنها از ملت ایران است.


الاخبار ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی ایران گفتند که مسأله تحریم‎ها جدید نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 وجود داشته است.


سایت این روزنامه در ادامه نوشت: حضرت آیت الله خامنه‎ای اظهار داشت که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، تلاش دارند تا این تحریم‎ها را به دروغ به موضوع انرژی هسته ای مرتبط کنند در حالیکه به وسیله تحریم ها استقلال و مقاومت مردم را هدف گرفته اند و دولت های غربی با افزایش فشار در این دو سال اخیر سعی در تحریم نفت ایران و کاهش ارزش ریالی کشور هستند که به حمد الله در این امر هم موفق نبودند./994/ب902/ک


 

ارسال نظرات