۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۴۲۳۴۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

انحراف مسیر ملت از خط انقلاب اسلامی هیچگاه اتفاق نمی‌افتد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مردم کشورمان تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب، امام و رهبری خواهند ایستاد و تأکید کرد: هیچ قدرتی نمی تواند ملت ایران اسلامی را از مسیر انقلاب منحرف کند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، شب گذشته در گردهمایی ائمه جمعه استان که در دانشکده علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، نماز جمعه را تیری در قلب دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تقویت نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین راهکار برای خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام است.

 

وی نمازجمعه را بلندگوی نظام اسلامی دانست و ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی در بیش از سه دهه اخیر همواره از نقش نماز جمعه هراسان بودند.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که هیچ گاه نباید سنگر نماز جمعه را خالی کنیم، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای تضعیف این جایگاه به کار گرفته اند، اما همواره با حضور گسترده مردم شکست خوردند.

 

آیت الله طبرسی تقویت جایگاه نماز جمعه را تقویت جایگاه ولایت و امامت در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت ایران بیش از سه دهه از جایگاه ولایت با همه توان خود محافظت کردند و هیچ گاه اجازه تعرض دشمن به این جایگاه رفیع را دادند و نخواهند داد.

 

وی در ادامه سخنان خود از فعالیت هزار و 231 نفر در ستادهای نماز جمعه استان خبر داد و گفت: از این تعداد 847 نفر برادران و 384 نفر خواهران هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که القای یأس و ناامیدی در جامعه خیانت به نظام اسلامی است، تأکید کرد: رسانه ها به ویژه مطبوعات نباید القا کننده یأس در جامعه باشند و سعی کنند از ایجاد فضای تشنج آمیز در جامعه پرهیز کنند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر حفظ آرامش و وحدت میان مردم تأکید دارند، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین وظایف قوای سه گانه کشور حفظ آرامش و تقویت وحدت در جامعه است.

 

وی با بیان این که نماز جمعه بستر ساز وحدت و ایجاد آرامش در جامعه است، تصریح کرد: حفظ وحدت و انسجام داخلی موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تلاش نظام سلطه برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تلاش مذبوح غرب علیه کشورمان را بی نتیجه خواند و گفت: ملت ایران اسلامی بیش از سه دهه است که در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرده اند.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که مردم کشورمان همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند و هیچ گاه از ولایت فاصله نخواهد گرفت، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی ثابت کردند که عاشق انقلاب و رهبری هستند و  تحریم و تهدید دشمنان آنها را خسته نخواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مردم کشورمان تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب، امام و رهبری خواهند ایستاد و تأکید کرد: هیچ قدرتی نمی تواند ملت ایران اسلامی را از مسیر انقلاب منحرف کند./950/پ202/س

ارسال نظرات