۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۲۵۱۱
پایگاه اینترنتی تفکر آزاد در امور بین المللی انگلیس:

فتوای آیت‌الله خامنه‌ای راهگشای بن بست مذاکرات هسته‌ای ایران است

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اینترنتی تفکر آزاد در امور بین المللی انگلیسی در مقاله‌ای نوشت: فتوای حضرت آیت الله خامنه‎ای مبنی بر حرام بودن استفاده از بمب هسته ای می تواند گره مذاکرات هسته ای ایران را باز کند.
رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي سيد علي خامنه اي

  

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه اینترنتی تفکر آزاد در امور بین المللی انگلیس در مقاله ای با عنوان «فتوای هسته ای» به بررسی فتوای مقام معظم رهبری درباره سلاح هسته ای پرداخت.

 

این پایگاه با اشاره به موضوع حرمت استفاده از تکنولوژی هسته ای برای ساخت سلاح کشتار جمعی از دیدگاه اسلام و فتوای مقام معظم رهبری، نوشت: آیت الله خامنه ای ارشدترین مقام روحانی در بین جوامع اسلامی است که سخنان او قابل اعتماد و پذیرش است.

 

این مقاله افزود: اظهارات آیت الله خامنه ای به عنوان فردی که در راس قرار دارد در مورد هر چیزی صادق و درست است، رهبر ایران در فتوای جدید خود استفاده از انرژی هسته ای برای ساخت بمب کشتار جمعی را حرام اعلام کرد.

 

در ادامه این مقاله آمده است: قبول این فتوا از سوی غرب و اعتماد به آن که حلقه گمشده در مذاکره ایران و آمریکا است، می تواند راهگشا باشد و به همه این مسائل و مشکلات پایان دهد.

 

پایگاه تفکر آزاد تاکید کرد: مذاکرات هسته‎ای بدون نتیجه ایران و غرب سبب خستگی دیپلمات‎ها شده است و دو طرف با افزایش اعتماد می توانند گره بوجود آمده را باز کنند.982/ب902/د

ارسال نظرات