۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۵۹۲
در مشهد؛

سلسله نشست‌های اخلاق فاطمی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سلسله نشست های «اخلاق فاطمی» با موضوع خانواده در مدرسه علمیه خواهران مشهد برگزار می شود.
اخلاق فاطمي

فرزانه طالقانی، مسؤول واحد پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: هدف از برگزاری این جلسات تقویت و تعالی فرهنگ و باورهای دینی در خواهران طلبه، آموزش سیره عملی حضرت زهرا(س)، تحکیم ارتقاء سطح آگاهی طلاب در باب وظایف خود نسبت به خانواده است.

 

وی با اشاره به این که در این نشست ها اخلاق فردی و اجتماعی به صورت جداگانه بررسی می‌شود، افزود : این جلسات شامل موضوعات فرزند داری، تربیت فرزند، آداب همسرداری و رفتار با همسر با توجه به اخلاق حضرت زهرا(س) است که در پنج نشست برگزار و در پایان، مباحث به صورت مقاله ارائه خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این جلسات ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران مشهد است اما سایر بانوان علاقه‌مند نیز می‌توانند در این جلسات که در روزهای شنبه از ساعت 9:30 در این مدرسه واقع در امام خمینی 48 برگزار می شود، حضور یابند.

 

 مسوول واحد پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در پایان به همایش«تأثیر اندیشه های کلامی در سلامت روان» اشاره کرد و گفت: این همایش که اواخر آبان ماه برگزار می شود، در راستای فعالیت های تحقیقاتی طلاب این مدرسه در موضوعات کاربرد اصول عقاید در زندگی روزمره است./930/پ202/س

 

ارسال نظرات