۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۴۲۷۸۳
فرمانده سپاه عاشورا:

بصیرت و ولایت مداری رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این که دشمنان از هر ابزاری برای تضعیف نظام بهره گرفته اند، گفت: بصیرت و ولایت مدار ملت ایران اسلامی مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شده است.
سردار علي‌اکبر پورجمشيديان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمات دولت در مناطق زلزله زده شمال شرقی استان آذربایجان شرقی غیرقابل انکار بوده و باید از حساسیت ویژه اعضای دولت برای بازسازی روستاهای تخریب شده قدردانی کرد.


وی با بیان این‌که نباید فعالیت های دولت در طول چند هفته اخیر در مناطق زلزله زده انکار شود، تصریح کرد: حضور دستگاه های مختلف اجرایی و وزرای مربوطه و همچنین رییس جمهور در این مناطق و اتخاذ تصمیمات سریع برای بازسازی مناطق گویای این حقیقت است که توجه و حساسیت دولت جدی است.


پورجمشیدیان ادامه داد: در روزهای اولیه وقوع زلزله در شهرستان های اهر، هریس و ورزقان برخی از وزرا و روسای سازمان های مختلف حتی در عرض 24 ساعت دوبار به منطقه سفر کرده و پیگیر مسائل و مشکلات موجود شدند که این موضع قابل قدردانی است.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به هجمه های سنگین رسانه های بیگانه و برخی معاندین علیه دولت، خاطرنشان کرد: برخی افراد و گروه های معاند ادعاهای بی اساس با هدف بزرگ نمایی مشکلات مردم زلزله زده را مطرح می کنند که این موضوع بی انصافی کامل در خصوص خدمات بهینه دولت در این مناطق است.


وی نحوه امداد رسانی و کمک رسانی به مردم زلزله زده از سوی دولت و مردم را بسیار گسترده و قابل توجه اعلام کرد و گفت: از زمان وقوع زلزله در شهرستان های اهر، هریس و ورزقان همه امکانات دولت به موازات کمک های مردمی به منطقه سرازیر شد که چنین همدلی از جانب دستگاه های اجرایی و مردم قابل ستایش است.


فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که هم اکنون مناطق زلزله زده به وضعیت تثبیت رسیده اند، عمده ترین و اصلی ترین فعالیت در زمان حاضر را بسیج همگانی برای ساخت خانه های جدید و بازسازی مناطق آسیب دیده عنوان کرد و افزود: سپاه عاشورا نیز از دقایق نخستین وقوع زلزله با اعزام نیروهای خود در قالب 20 گردان امام حسین(ع) و عاشورا در منطقه حضور یافته و از این پس نیز در بازسازی روستاهای تخریب شده با تمام توان مشارکت خواهد کرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان از هر راهی برای تضعیف نظام اسلامی و ولایت فقیه وارد صحنه می شوند، اظهار داشت: اعمال انواع تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی، برخلاف تصور دشمنان عزم و اراده ملی برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را سبب می شود.


پورجمشیدیان با بیان این‌که تحریم همه جانبه دشمنان علیه ایران بحث جدیدی نیست، اظهار کرد: در طول سال های پس از انقلاب دشمنان نظام با اعمال انواع تحریم ها و دشمنی در صدد ایجاد خلل در راه پرصلابت انقلاب داشته اند که البته با شکست مفتضحانه مواجه شده است.


وی ادامه داد: با همه این محدودیت ها ملت ایران اسلامی به برکت وجود ولی فقیه و فعالیت های شبانه روزی دانشمندان و جوانان خود گام های بلندی در استقلال اقتصادی و علمی کشور برداشته اند.دست یابی به فناوری صلح آمیز هسته ای، ارتقاء جایگاه علمی و دانشگاهی کشور و توسعه صنعت دفاعی از برکات تحریم های غرب علیه ایران است./935/پ203/س

ارسال نظرات