۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۴۲۷۹۴
وزیر فدرال پاکستان:

ایران بزرگ ترین دشمن استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری رسا - وزیر فدرال و نماینده سابق مجلس ملی پاکستان، ایران را بزرگ ترین دشمن استکبار جهانی خواند و توطئه علیه این کشور را در همین راستا عنوان کرد.
حامد سعيد کاظمي



به گزارش خبرگزاری رسا، حامد سعید کاظمی، وزیر فدرال و نماینده سابق مجلس ملی پاکستان در نشست محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص) که در لاهور این کشور و با حضور شخصیت ھای مذھبی، فرھنگی، سیاسی و قشرهای مختلف مردم برگزار شد ساخت و نمایش فیلم موھن به ساحت حضرت محمد (ص) را به شدت محکوم کرد.


وی با اشارہ به  توطئه های ھمیشگی دشمنان علیه اسلام، بیان داشت: دشمن از ترس گسترش اسلام به هتک حرمت مقدسات اسلامی روی آوردہ است و مسلمانان باید با ھوشیاری و اعمال تحریم های اقتصادی علیه دشمنان اسلام، توطئه ھایشان را خنثی کنند.


نماینده سابق مجلس ملی پاکستان تاکید کرد: پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی، اتحاد مسلمانان جهان بزرگترین خطر برای آمریکا محسوب می شود و خدشه دارکردن موقعیت جمهوری اسلامی ایران که بزرگترین دشمن استکبار جهانی است در ھمین راستا صورت می گیرد.


حامد سعید کاظمی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی عوامل اصلی گسترش تروریست و عملیات انتحاری در کشورھای مختلف هستند، بنابراین مسلمان جھان باید این دشمن را با حفظ وحدت اسلامی شکست دهند./988/ب902/د

ارسال نظرات