۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۴۲۷۹۷
رییس بنیاد امام خمینی پاکستان:

مسلمانان توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی کنند

خبرگزاری رسا – رییس بنیاد امام خمینی (رہ) پاکستان، اساس دین اسلام را احترام به انسانیت دانست و بر لزوم اتحاد و ایستادگی مسلمانان در برابر دشمنان تاکید کرد.
حجت الاسلام افتخار حسين نقوي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام افتخار حسین نقوی، رییس بنیاد امام خمینی (رہ) پاکستان در نشست اعتراض آمیز توھین به ساحت پیامبر اکرم (ص) که  با حضور شخصیت ھای مذھبی، فرھنگی، سیاسی و قشرهای مختلف مردم در لاهور این کشور برگزار شد ساخت و نمایش فیلم موھن علیه حضرت محمد (ص) را به شدت محکوم کرد.


حجت الاسلام نقوی با اشارہ به این که دین اسلام بر اساس احترام به انسانیت بنا شده است، گفت: مسلمانان جھان با خنثی کردن توطئه های آمریکا و اسرائیل در گسترش و عظمت دین اسلام بکوشند.


سید غلام رسول اویسی، رییس شورای تقریب مذاهب نیز یکی دیگر از سخنرانان این نشست بود که تصریح کرد: قدرت های استکباری از صدر اسلام تاکنون همواره در صدد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان بودہ اند، مسلمانان باید برای حفظ عظمت اسلام متحد شوند و تقریب بین مذاهب می تواند در این خصوص نقش بسیار مهمی ایفا کند.


سید اختر رسول، عضو نهضت وحدت اسلامی نیز با ابراز تاسف از اختلافات موجود در جامعه اسلامی، بیان داشت: مسلمانان فقط با اتحاد و ھمدلی می تواند با پدیدہ شوم توھین به مقدسات اسلامی از سوی غرب مقابله کنند.


وی افزود: اگر مسلمانان جھان همچنان در پی کنار گذاشتن اختلافات نباشند، یقینا به کم شدن قدرت اسلام و شرمندگی در برابر پیامبر اکرم (ص) منجر می شود./988/ب902/د

ارسال نظرات