۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۴۲۹۱۸
استاد دانشگاه لکهنو هند در گفت‎و‎‎گو با رسا:

دست آمریکا به خون ملت های بحرین و سوریه آغشته است

خبرگزاری رسا - استاد دانشگاه لکهنو هند با اشاره به کشتار مسلمانان توسط آمریکا، تصریح کرد: کشوری که دستش به خون ملت ها آغشته است حق سخن گفتن از قانون و قانون مداری را ندارد.
آمريکا اسرائيل


حیدر مهدی، استاد دانشگاہ شھر لکھنو  و جامعه شناس ھندی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با محکومیت توھین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی، این هتاکی را نماد اسلام هراسی و اسلام ستیزی دانست.


وی با بیان این که استکبار و غرب از گسترش روز افزون اسلام در دل مسیحیت و یھودیت به شدت هراسان شده اند، گفت: کتاب آیات شیطانی، قرآن سوزی توسط کشیش افراطی مسیحی، انتشار کاریکاتور توهین آمیز علیه پیامبر اسلام(ص) و ساخت و نمایش فیلم ضد اسلامی، چندین مورد از جنگ چندین ساله استکبار جھانی علیه اسلام و مسلمانان جھان است.
 

این استاد دانشگاہ با اشارہ به سخنان رییس جمھور آمریکا در خصوص کشته شدن کارکنان سفارت آمریکا در لیبی، افزود: کشوری که خون ملت‎ھای دیگر از دستانش می چکد حق سخن گفتن از قانون و ادعای قانون مداری ندارد.


حیدر مهدی تاکید کرد: رییس جمھور آمریکا که از کشته‎ھای عراقی، افغانی و جان دادن صدها نوزاد و بیمار فلسطینی به علت محاصرہ و کمبود دارویی و غذایی به سادگی می گذرد، حق چنین اظهار نظرهایی را ندارد.
 

این جامعه شناس ھندی با انتقاد از سیاست‎ھای دوگانه غرب و آمریکا در حق مردم بحرین و سوریه، اظھار داشت: حمایت یا مبارزہ دولت آمریکا با کشورھای منطقه در راستای تامین منافع خود صورت می گیرد و حمایت، شعاری بیش نیست.
 

وی با اشارہ به سخنان امیرمومنان علی (ع) که حاکمیت با کفر می تواند پا برجای باشد اما با ظلم ھرگز نمی تواند دوام بیاورد، ابراز داشت: مسلمانان سراسر جھان نسبت به جنایت‎ھای آمریکا و اسرائیل آگاه هستند و دیگر حاضر نیستند به خواسته ھای آنان تن دھند، دشمنان اسلام ھرگز دوستدار مسلمانان نخواھند بود./ 988/ب911/د

ارسال نظرات