۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۴۲۹۷۱
امام جمعه موقت اهواز:

تسلیم شدن ملت ایران در برابر دشمنان آرزویی دست نیافتنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با بیان این که تسلیم ملت ایران در برابر دشمنان آروزی دست نیافتنی آنها است خاطرنشان کرد: اگر روزی بر سر ملت ایران سنگ و آتش ببارد و افراد خانواده ما، یک به یک شهید شوند ولایت را تنها نخواهیم گذاشت.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، ظهر امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه شهید چمران با اشاره به پیام های اتحادیه اروپا و سردمداران استکبار جهانی مبنی بر اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: با فشارهای اقتصادی و تحریم هرگز از آرمان های خود دست نخواهیم کشید و راه امام و شهدا را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که اوضاع اقتصادی اخیر از سوی برخی مزدوران داخلی و غفلت بعضی از مسؤولان اتفاق افتاده است، بیان داشت: امروز مردم با حضور گسترده خود به دشمنان می گویند که ما هرگز از راه شهیدان و ولایت فقیه جدا نخواهیم شد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: دشمنان با هجمه های اقتصادی و اخلال بازار قصد جدا کردن مردم از اسلام، شهدا، امام خمینی(ره) و ولایت فقیه را دارند که امروز ملت ایران پیام دشمنان را دریافت کرده است و دشمن مشاهده کند این ملت در خیابان های اهواز چه حماسه ای را رقم زده است.

وی خطاب به دشمنان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: امروز خیل مشتاقان عاشق به ولایت فقیه، شهدا و امام خمینی(ره) را ببینید که چگونه همچون کوهی راسخ و فولادین در سنگر دفاع از اسلام و قرآن ایستادگی می کنند و این پیام ملت ایران به شماست که از روی بی منطقی علیه این ملت تصمیم گیری می کنید.

وی تأکید کرد: به یقین ملت ایران با فشارها، تحریم ها و حصارهای اقتصادی که از سوی برخی مزدوران داخلی در کشور رخ داده است، این سختی ها را تحمل می کنند اما به هیچ وجه از آرمان های شهدا، ولایت فقیه و اسلام دست نخواهند کشید و همواره پشت ولایت فقیه خواهند بود که دشمن این مسأله را به خوبی فهمیده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اجتماع پر شور مردم اهواز در مراسم تشییع شهدای گمنام اظهار داشت: اجتماع پرشور مردم اهواز این پیام را برای دشمنان دارد تا زمانی که ولایت فقیه و شهدا امتی خستگی ناپذیر، مقاوم، شجاع و دلاور مانند ملت ایران دارند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به وصیت نامه های شهدا خاطرنشان کرد: در بررسی صورت گرفته از وصیت نامه های شهدا به طور میانگین هر شهید چهار بار هدف از جبهه رفتن را رضایت امام زمان(عج) و نائب خویش یعنی ولی فقیه و در هر وصیت نامه حدود سه بار نام امام زمان(عج) و ظهور ایشان آرزو شده که ما برای این که راه ظهور هموار شود به جبهه می رویم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که فداکاری برای امام زمان(عج) دارای هزینه هایی است اظهار داشت: در هر وصیت نامه شهید به طور میانگین سه بار نام امام زمان(عج)، چهار مرتبه نام امام حسین(ع) و نام حضرت زینب(س) و حضرت عباس(ع) دیده می شود.

استاد حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که شهدای هشت سال دفاع مقدس رمز ماندگاری دارند بیان داشت: بوی عطری که امروز ما را در کنار این شهیدان گرد هم آورده بوی عطر ارباب شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که از سوی ارباب و صاحب اصلی این انقلاب حضرت حجت بن الحسن(عج) است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان شعار همیشگی ملت ایران را هیهات من الذله دانست و گفت: حصر اقتصادی، توطئه، فتنه، تحریم، هجمه به ارزش ها و آرمان ها و هر آنچه که دشمنان آروز دارند سبب نمی شود که ما راه خود را تغییر دهیم و ولایت فقیه و شهدا را تنها بگذاریم و هرگز در برابر دشمنان دست تسلیم را بالا نخواهیم برد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در بخش پایانی سخنانش با بیان این که تسلیم ملت ایران در برابر دشمنان آرزوی دست نیافتنی آنها است، خاطرنشان کرد: اگر روزی بر سر ملت ایران سنگ و آتش ببارد و فرزندان، خواهران، برادران، پدران و مادران ما یک به یک شهید شوند ولایت را تنها نمی گذاریم و نخواهیم گذاشت و این بیعت ما با شهیدان و امام شهیدان است./9461/پ202/ب     

ارسال نظرات