۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۴۳۳۵۲
امام جمعه موقت قزوین:

قطع شبکه های برون مرزی در جهت جلوگیری از موج اسلام خواهی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین با انتقاد شدید از قطع شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران از سوی کشورهای غربی، گفت: این اقدام غرب در جهت جلوگیری از موج اسلام خواهی در جهان صورت گرفته است.
امام جمعه موقت قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با انتقاد شدید از قطع شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران از سوی کشورهای غربی، گفت: این اقدام غرب در جهت جلوگیری از موج اسلام خواهی در جهان صورت گرفته است.

 

وی با بیان این که غرب از گسترش اسلام در دنیا نگران است، افزود: لابی صهیونیستی از همه ابزار و امکانات برای جلوگیری از نهادینه شدن ارزش های دینی در جهان دست به کار شده است.

 

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به این که دنیا تشنه ارزش های دینی و اسلامی است، ادامه داد: ملت های آزاده جهان خواهان شنیدن ندای اسلام خواهی هستند.

 

حجت الاسلام عابدینی با بیان این که این گونه اقدامات استکبار در جهت کمرنگ کردن موج اسلام خواهی در جهان هیچ فایده ای نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: به زودی شاهد درخشش اسلام ناب در سراسر دنیا خواهیم بود.

 

وی با بیان این که اسلام ناب و حقیقی امروز در همه دنیا نهادینه شده است، ادامه داد: غرب راهی جز پذیرش اقتدار اسلام ندارد و باید بداند که هیچ قدرتی نمی تواند در برابر اقتدار اسلام بیاستد.

 

امام جمعه موقت قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به سفر هشت روزه رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: حضور حماسی مردم این استان در استقبال از رهبر معظم انقلاب بار دیگر عشق و دلدادگی مردم به ولی فقیه را به رخ جهانیان کشید.

 

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به این که پیوند ملت ایران با رهبری انقلاب پیوندی قلبی و ناگسستنی است، تصریح کرد: مردم کشورمان در هیچ شرایطی ولی و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

 

وی با تأکید براین که ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره تابع محض ولایت هستند، خاطرنشان کرد: بصیرت و ولایت مداری در رگ های هر ایرانی وجود دارد.

 

امام جمعه موقت قزوین در ادامه همچنین به در پیش بودن روز عرفه اشاره کرد و با بیان این که روز فرصتی برای نیایش با خداوند متعال است، گفت: همه باید تلاش کنند تا مراسم این روز مهم با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

 

حجت الاسلام عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های غلط حاکمان ترکیه اشاره کرد و گفت: متأسفانه رهبران و مسؤولان این کشور هماهنگ با آمریکا و رژیم صهیونیستی گام بر می دارند و این مسأله چیزی جز بیچارگی، اختلاف و جنگ در بر نخواهد داشت.

 

امام جمعه موقت قزوین با بیان این که همه تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه شکست خورده است، ادامه داد: غربی ها باید دست از دخالت در امور کشورهای منطقه بردارند و اجازه دهند مشکلات داخلی کشورها در درون خود کشور حل و فصل شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات