۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۴۳۸۶۵

آیین سوگواری شهادت امام باقر در حوزه های علمیه تهران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم سوگواری شهادت حضرت باقرالعلوم(ع) در مدارس علمیه استان تهران برگزار می‌شود.
شهادت حضرت امام باقر(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدارس علمیه تهران امشب و فردا عزادار حضرت باقرالعلوم(ع) هستند و آیین سوگواری آن امام همام با حضور اساتید و طلاب برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام سید مصطفی شاکری مدیر مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره)‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در ساعت 10 روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم آیت الله نقوی می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خ 15خرداد شرقی، کوچه شهید کیانی، کوچه مسجد آقا، مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی مراجعه کنند.

همچنین محمد مهدی جعفری زاده مسئول روابط عمومی مدرسه علمیه مروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز سه شنبه دوم آبان ماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام امیر احمدی قطب می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خ ناصر خسرو، بازار تهران، دست راست کوچه مروی، مدرسه علمیه مروی مراجعه کنند.

حجت الاسلام محمد مهدی صادقی معاونت تهذیب مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع)‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در ساعت 10 روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: مراسم با حرکت دسته عزاداری به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) شروع شده و عزاداری انجام می شود و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به ضلع غربی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام مرتضی نادری مسؤول بسیج طلاب مدرسه علمیه قائم چیذر نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری شهادت امام باقر(ع)‌در ساعت 10صبح روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام بی آزار می باشد و علاقه مندان می توانند در ساعت موعود به نشانی چیذر، ضلع جنوبی میدان شهید اندرزگو مدرسه علمیه قائم چیذر مراجعه کنند.

حجت الاسلام حسن قاسمی مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در ساعت 9 روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام علیرضا تقوایی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به به نشانی خ بهارستان، خ شهید مصطفی خمینی، مدرسه علمیه امام رضا(ع) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام یونس صفری مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) نیز از برگزاری مراسم شب شهادت حضرت باقرالعلوم(ع) در روز دوشنبه یکم آبان ماه از بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی می باشد.

وی افزود آیین سوگواری روز شهادت نیز در ساعت 8 روز سه شنبه دوم آبان ماه برگزار می شود که در این آیین حجت الاسلام محمدحسین زمانی به سخنرانی خواهد پرداخت و ذاکرین اهل بیت نیز نوحه سرایی خواهند کرد.

گفتنی است مدرسه علمیه امیرالمومنین در خیابان شهید رجایی قبل از تقاطع بزرگراه آزادگان واقع شده است.

همچنین محمد معراجی از طلاب مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در ساعت 11 روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم مدیریت حوزه حجت الاسلام سید جلال بنی هاشمی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به به نشانی خ پیروزی، خ نبرد، خ نبی اکرم(ص)، مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام وحید مرادزاده مدیر مدرسه علمیه علم الهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در ساعت 10 روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام ابوالحسنی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به به نشانی خ ری، خ آب منگل، کوچه شهید رضوی، کوی کرد بچه، مدرسه علمیه علم الهدی مراجعه نمایند.

حجت الاسلام حسینی همدانی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری شب شهادت امام باقر(ع) در روز دوشنبه یکم آبان ماه از بعد از نماز مغرب و عشا خبرداد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام علوی می باشد.

وی افزود:مراسم عزاداری روز شهادت هم در روز سه شنبه دوم آبان ماه در ساعت 11 با مدیحه سرایی برگزار می شود.

گفتنی است مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در خیابان ازگل، خیابان مسجد جامع واقع شده است.

حجت الاسلام سید مجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در ساعت 9 روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید مجتبی بدری می باشد.

 وی افزود: مراسم در منزل آیت الله علم الهدی برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به به نشانی میدان خراسان، خ خراسان، خ زیبا مشهدی رحیم، دفتر ایت الله علم الهدی مراجعه کنند.

حجت الاسلام محمد صبوری مدیر مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در ساعت 8 روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به به نشانی خ آیت، بالات از چهار راه سرسبز، نبش خیابان مینو مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی مراجعه نمایند.

حجت الاسلام ترابی متولی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) محلاتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در ساعت 10 روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام شیخ مرتضی رجبی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی بزرگراه شهید محلاتی، خ عارف شمالی، خ ده متری ولیعصر، جنب مسجد خداداد، مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) محلاتی مراجعه نمایند.

حجت الاسلام محمدعلی مطلبی فشارکی مدیر مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری شب شهادت امام باقر(ع) در روز دوشنبه یکم آبان ماه در ساعت 21 خبرداد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام مطلبی می باشد.

وی افزود:مراسم عزاداری روز شهادت هم در روز سه شنبه دوم آبان ماه در ساعت 6:45 با سخنرانی حجت الاسلام محمد صالح کمیلی برگزار می شود.

گفتنی است مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) در خیابان سهروردی شمالی کوچه یکم واقع شده است.

حجت الاسلام حامد وفسی مدیر مدرسه علمیه ایروانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری روز دو شنبه یکم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سعید قربانی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خ ولیعصر، تقاطع خ مولوی، ودرسه علمیه ایروانی مراجعه نمایند.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرصانع مدیر مدرسه علمیه مجد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری شهادت امام باقر(ع) در ساعت 9:30 تا بعد از ظهر روز سه شنبه دوم آبان ماه خبرداد گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید محمدرضا میرصانع می باشد.

حجت الاسلام محمدرضا بلوکی ناصری مدیر مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع)  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم عزاداری در ساعت 11 روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام صراف می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خ پانزده خرداد، انتهای بازار مسگرها مدرسه علمیه  مراجعه نمایند.

حجت الاسلام سید رضا سادات مدیر مدرسه حاج ابوالفتح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم عزاداری در ساعت 14 روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد و گفت: سخنران این مراسم رییس دفتر آیت الله نوری همدانی،حجت الاسلام سید محمدباقر میردامادی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی شهر ری، میدان قیام، مدرسه علمیه حاج ابوالفتح مراجعه نمایند.

حجت الاسلام رضا شریفی مدیر مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری روز سه شنبه دوم آبان ماه در ساعت 8 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسین خداشاهی  می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خ خیام، بازار پاچنار، مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین مراجعه کنند.

حجت الاسلام سید حبیب اله مهدوی مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری روز دو شنبه یکم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام شیخ محسن کشاورز می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خ قزوین، سر پل امامزاده معصوم، خ شهید عرب، خ شهید پهلوی، مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام مصطفی صبوری مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری روز سه شنبه دوم آبان ماه در ساعت 10:30 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید مرتضی دهنوی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خ دماوند، خ تهران نو، ده متری شهید رجبی، مدرسه علمیه خاتم الاوصیا مراجعه کنند.

حجت الاسلام سید حمزه روحبخش مدیر مدرسه علمیه ثقلین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری روز سه شنبه دوم آبان ماه در ساعت 10 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام شیخ مهدی جعفری می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خ رسالت، چهارراه  وردشت، خ احمدیان، مدرسه علمیه ثقلین مراجعه نمایند.

حجت الاسلام قاسم خداپرست مدیر مدرسه علمیه جعفریه پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری روز سه شنبه دوم آبان ماه در ساعت 10 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسن رنجبر می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی جاده خاوران، کیلومتر 20 پاکدشت، مدرسه علمیه جعفریه پاکدشت مراجعه کنند.

حجت الاسلام ابوالفضل سلطانی معاونت آموزش مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری شب شهادت امام باقر(ع) در روز دوشنبه یکم آبان ماه در ساعت 20:30 خبرداد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام محمد حسن شبیری می باشد.

وی افزود:مراسم عزاداری روز شهادت هم در روز سه شنبه دوم آبان ماه در ساعت 10 با سخنرانی حجت الاسلام فتحی برگزار می شود.

گفتنی است مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در لواسان کوچک، گلندوک، انتهای بخارکلا واقع شده است./9592/پ201/ع

ارسال نظرات