۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۴۴۶۲۸
برای دومین بار؛

مهلت نام نویسی سومین دوره جشنواره اندیشه جاوید تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، مهلت نام نویسی سومین دوره جشنواره اندیشه جاوید ویژه طلاب و روحانیون سراسر کشور را برای دومین بار تمدید کرد.
مسابقه انديشه جاويد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، زمان نام نویسی سومین دوره جشنواره اندیشه جاوید ویژه طلاب و روحانیون سراسر کشور را برای دومین بار تمدید کرد.
مرکز خدمات حوزه بدون مشخص کردن زمان تمدید نام نویسی اعلام کرده است که با توجه به استقبال کم نظیر طلاب در جشنواره اندیشه جاوید، مهلت نام نویسی در مسابقه کتابخوانی همچنان ادامه خواهد داشت.
همچنین با توجه به حجم عظیم درخواست کتاب در سراسر کشور و نیز وجود فایل pdf کتاب و ثبت نام بیش از ده هزار نفر در جشنواره، به اطلاع می رساند، کتاب مسابقه برای کسانی ارسال خواهد شد که تا اول آبان 91 اقدام به نام نویسی کرده اند.
براساس این گزارش، مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برای سومین بار است که جشنواره اندیشه جاوید را ویژه طلاب و روحانیون سراسر کشور برگزار می کند.
این دوره از جشنواره تنها در رشته کتابخوانی برگزار خواهد شد و طلابی که دارای پرونده در مرکز خدمات حوزه های علمیه می باشند، اعم از ایرانی، غیر ایرانی، شیعه و اهل سنت، شاغل و یا غیرشاغل، مجاز به شرکت در این آزمون هستند.
این گزارش می‌افزاید، طلابی که پرونده پذیرشی آنها غیرفعال و یا راکد است از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، پرونده خود را فعال و برای نام نویسی در جشنواره اقدام کنند.
کتاب «قرآن کتاب هدایت در اندیشه امام خمینی(ره)» موضوع این جشنواره انتخاب شده است، علاقه‌مندان برای دریافت کتاب می‌توانند با نام نویسی در جشنواره و ثبت دقیق آدرس پستی خود، کتاب مورد نظر را به صورت رایگان دریافت کنند.
همچنین برای دانلود فایل کتاب در قالب PDF می‌توانند به بخش نام‌نویسی جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به نشانیwww.csis.ir  مراجعه کنند.
این گزارش می‌افزاید، با توجه به درخواست‌های مکرر درباره تمدید زمان نام‌نویسی، مهلت شرکت در جشنواره تمدید شده است.
در این دوره از جشنواره جوایز نفیسی همچون عمره مفرده، عتبات عالیات، مشهد مقدس و بسته‌های فرهنگی تدارک دیده شده است، همچنین در این دوره به برندگان لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
جزئیات دیگر جشنواره از قبیل مکان برگزاری آزمون، رتبه بندی امتیازات، کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج از طریق سامانه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به اطلاع خواهد رسید.
زمان برگزاری آزمون روز پنجشنبه 16 آذرماه 91 است که به طور همزمان در تمامی شهرهایی که شعبه یا نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه وجود دارد برگزار خواهد شد.
هر شرکت کننده‌ای موظف است با توجه به پرونده پذیرشی خود در هر استان در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهامی درباره جشنواره، تنها از طریق لیست تلفن‌های پاسخگو که در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات قرار داده شده است، تماس بگیرد./917/ت303/ی
ارسال نظرات