۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۴۴۶۴۰
به دلیل مشکلات اقتصادی رخ داد؛

درگیری کارکنان شرکت هواپیمایی فرانسه با پلیس

خبرگزاری رسا ـ کارکنان شرکت هواپیمایی ایر فرانس در اعتراض به رکود اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری با پلیس درگیر شدند.
درگيري کارکنان اير فرانس با پليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از یورو نیوز، کارمندان شرکت ایر فرانس که در اعتراض به رکود اقتصادی و کاهش دستمزدها دست به اعتصاب زده اند در فرودگاه شارل دوگل پاریس با پلیس درگیر شدند.


این درگیری ها در یکی از دالان های خروجی فرودگاه صورت گرفت و باعث هراس مسافران بسیاری شد که قصد داشتند به مناسبت تعطیلی دو هفته ای مدارس در فرانسه به مسافرت بروند.

 

معترضان نسبت به برنامه های ریاضتی جدید ایر فرانس اعتراض داشتند که طبق آن قرار است ده درصد از کارکنان این شرکت هواپیمایی از کار اخراج شوند.

 

اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی فرانسه باعث تاخیر در برخی از پروازها شد و قرار است تا روز دوشنبه ادامه یابد.


ادامه رکود اقتصادی در اروپا فشار زیادی به مردم این منطقه وارد کرده و هر روزه اخبار ناامیدکننده ای از اوضاع اقتصادی این منطقه به گوش می رسد.


به تازگی شرکت اتومبیل سازی فورد آمریکا نیز اعلام کرد که قصد دارد ده هزار نفر از کارکنان یکی از کارخانه های خود در بلژیک را اخراج کند. به دنبال این تصمیم چند روز بعد این شرکت اعلام کرد یکی از کارخانه های خود در لندن را نیز تعطیل خواهد کرد.


معترضان اسپانیایی نیز چند روز پیش در اعتراض به برنامه های سختگیرانه اقتصادی که در بودجه جدید این کشور اعلام شده است ساختمان پارلمان را محاصره کردند و با پلیس درگیر شدند./990/ب903/ک

 

ارسال نظرات