۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۴۴۷۷۴

درآمد پنج میلیون کارگر انگلیسی کمتر از مخارج آنها است

خبرگزاری رسا – تحقیقات جدید نشان می دهد یک نفر از هر پنج کارگر انگلیسی درآمدی کمتری از مخارج ماهانه به دست می آورد.
خشونت انگليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه انگلیسی گاردین، نتایج تحقیقاتی که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد از هر پنج کارگر انگلیسی، یک نفر از نظر خانوادگی دارای استانداردهای نامناسب زندگی است چرا که حقوقی کمتر از مخارج ماهیانه دریافت می کند.   


این تحقیقات که به وسیله موسسه مشاوره ای کی.پی.ام.جی صورت گرفت، نشان می دهد 82/4 میلیون کارگر مجبور هستند با حقوقی که کمتر از مخارج ماهیانه آنان است زندگی را سپری کنند.

 

اتحادیه کارگری انگلیس نتایج این تحقیقات را "تکان دهنده" خواننده است.


دولت انگلیس تاکنون حاضر نشده است با درخواست های بیشمار کارگران برای افزایش حداقل دستمزدها موافقت کند. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند دولت به این خاطر با افزایش حداقل دستمزدها موافقت نمی کند که ممکن است این مساله بر روی آمارهای مربوط به بیکاری که دولت باید به مردم اعلام کند تاثیرگذار باشد و نرخ بیکاری به دلیل عدم تمایل کارفرمایان به پرداخت حقوق بالاتر افزایش یابد، مسأله ای که باعث کاهش هر چه بیشتر محبوبیت دولت انگلیس در نزد مردم این کشور خواهد شد.


این در حالی است که طبق نظرسنجی های جدید تقریبا نیمی از کارگران انگلیسی (47٪) انتظار دارند سال آینده وضعیت اقتصادی بدتری نسبت به امسال داشته باشند. حدود یک چهارم از کارگران نیز (23٪) احساس می کنند امنیت شغلی آنها بدتر شده است.


فرانسیس اوگریدی، که قرار است در ماه ژانویه رئیس اتحادیه های کارگری انگلیس شود به روزنامه گاردین گفت: این تکان دهنده است که در این برهه از زمان از هر پنج کارگر انگلیسی هنوز یکی از آنها کمتر از مخارج ماهیانه درآمد دارد.


ماریان فالون، از شرکت مشاوره ای کی.پی.ام.جی که این تحقیقات را انجام داده است، نیز تاکید کرد: این تحقیقات واقعا عمق فاجعه را در مورد حقوق اندک کارگران در انگلیس نشان می دهد. زندگی برای بسیاری از مردم سخت شده است، اما برای آنهایی که کمتر از مخارج ماهیانه دستمزد می گیرند، قطعا سخت تر است./990/ب902/د

ارسال نظرات