۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۴۴۸۴۲
به همت آستانه خواجه اباصلت(ره) مشهد؛

طلاب مشهد در مسابقه حفظ خطبه غدیر شرکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ فراخوان مسابقه حفظ خطبه غدیر ویژه طلاب علوم دینی مشهد مقدس به همت آستانه مبارکه خواجه اباصلت هروی(ره)منتشر شد.
ويژه‌نامه اينترنتي عيد غدير خم
 
سید محسن موسوی، مسؤول امور فرهنگی آستانه مبارکه خواجه اباصلت(ره) مشهد، در گفت­وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار داشت: مسابقه حفظ خطبه غدیر ویژه طلاب علوم دینی مشهد مقدس با محوریت بخش فرهنگی آستانه مبارکه خواجه اباصلت(ره) و زیر نظر اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اهداف این طرح افزود: آشنایی با معارف گرانسنگ غدیر، ایجاد انگیزه میان طلاب علوم دینی برای حفظ خطبه غدیر و ترویج آن در امور تبلیغی و نیز ایجاد زمینه‌های آشنایی هرچه بیشتر مردم با شخصیت علمی و معنوی خواجه اباصلت هروی(ره) به عنوان صحابه خاص حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) مورد نظر دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقه است.
 
وی در بیان نحوه برگزاری این مسابقه گفت: طلابی که علاقه‌مند به شرکت در مسابقه و حفظ خطبه غدیر هستند، می‌توانند از تاریخ 19 آبان با شماره 09157004072 تماس برقرار کرده و نسبت به اخذ نوبت شرکت در مسابقه که حدفاصل 20 تا 25 آبان در آستانه خواجه اباصلت(ره) خواهد بود، اقدام کنند.
 
موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: آزمون از متن عربی خطبه غدیر خواهد بود که شامل 10 سؤال 10 امتیازی است و توسط دو داور استانی و بین‌المللی که حافظ کل قرآن نیز هستند، مورد داوری قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به شیوه انتخاب نفرات برتر و اعلام نتایج مسابقه تصریح کرد: با توجه به امتیازات کسب شده و جمع بندی نهایی، بالاترین امتیازات به عنوان نفرات برگزیده معرفی شده و با اهدای جوایزی از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد، همچنین اعلام نتایج یک هفته بعد از اتمام آزمون بوده و اسامی برگزیدگان از طریق روزنامه‌های قدس و خراسان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
مسؤول بخش فرهنگی آستانه خواجه اباصلت(ره) با بیان این‌که این مسابقه در دو بخش برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقه در دو گروه ویژه طلاب مشهد و عمومی (بدون محدودیت سنی)  برگزار خواهد شد که جوایز در هر دو بخش 8 سکه بهار آزادی است./932/پ202/س
ارسال نظرات