۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۴۵۱۳۲
عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با رسا:

کشتار شیعیان پاکستان با هدف فشار به ایران صورت می گیرد

خبرگزاری رسا - عضو فعال مجلس وحدت مسلمین پاکستان، کشتار شیعیان این کشور را با هدف فشار به جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.
کشتار شيعيان پاکستان


حجت الاسلام ولایت حسین جعفری، عضو فعال مجلس وحدت مسلمین پاکستان و یکی از روحانیون برجسته شھر کویته در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سیاست ھای استکباری آمریکا و دولت ھای غربی و همچنین نسل کشی شیعیان در پاکستان را به شدت محکوم کرد.


وی با اشارہ به کشتار چندین ساله شیعیان پاکستان، گفت: دستگاہ امنیتی، قوہ قضاییه و دولت پاکستان در کشتار شیعیان دست دارند. شیعیان شھر کویته همواره مورد ھجوم دولت ھای استکباری قرار می گیرند و دولتمردان پاکستان نیز به علت منافع شخصی خود کاملا سکوت کردہ اند.
 

حجت الاسلام ولایت حسین جعفری تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق کشتار شیعیان بیگناہ قصد افزایش فشار به جمھوری اسلامی ایران را دارند، کشتارھا ظاهرا توسط گروہ ھای تروریستی طالبان، لشکر جھنگوی و سپاہ صحابه صورت می گیرد، اما آمریکا و اسرائیل عوامل اصلی این کشتارها به شمار می آیند.


عضو فعال مجلس وحدت مسلمین پاکستان بر لزوم اجرای فرامین مقام معظم رهبری توسط مسلمانان جهان تاکید کرد و اظهار داشت: اتحاد ملت ھای مسلمان سبب شکست و نابودی رژیم صھیونیستی و استکبار جھانی در منطقه می شود.


وی به بیداری ملت ھای مسلمان اشارہ کرد و خاطرنشان ساخت: قدرت ھای شیطانی آمریکا و اسرائیل از بیداری اسلامی که موجب تشکیل اتحاد و ھمدلی و قدرت اسلامی است به شدت هراس دارند.
 

حجت الاسلام ولایت حسین جعفری، اتحاد را رمز پیروزی در مقابل توطئه های دشمنان یاد کرد و شیعیان کویته را به اتحاد و ھمبستگی فراخواند./988/ب911/د

ارسال نظرات