۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۴۵۱۴۳
روز گذشته رخ داد؛

حمله صهیونیست ها به یک مسجد و ربودن یازده فلسطینی

خبرگزاری رسا ـ سربازان اسرائیلی بامداد روز گذشته به مناطق مختلفی از نوار غزه حمله کرده و با حمله به منازل فلسطینیان و یک مسجد یازده نفر از مردم بیگناه را ربودند.
دزديدن فلسطيني ها توسط ارتش اسرائيل


 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری بین المللی خاورمیانه، سربازان رژیم اشغالگر قدس بامداد روز گذشته به مناطق هبرون، بیت لحم، تولکرم و رام الله در کرانه باختری حمله کرده و با یورش به خانه های فلسطینیان، یازده نفر از ساکنان منطقه را ربوده و به حریم یک مسجد نیز در شهر اثنی در نزدیکی هبرون تجاوز کردند.


مرکز مطالعات زندانیان و حقوق بشر احرار گزارش داد که ارتش اسرائیل به شهر بیرزیت در نزدیکی رام الله حمله کرده و یکی از جوانان نوزده ساله این منطقه به نام عبدالله رحمان یعقوب را ربوده است. 


این مرکز در گزارش خود افزود که یکی دیگر از ساکنان این منطقه به نام ودیع عبدالحمید دارالعیسی در کفر عین ربوده شده است.


ارتش رژیم اشغالگر همچنین به شهر اثنی در نزدیکی هبرون نیز یورش برده و به مسجد احمد یاسین حمله کرد. سربازان صهیونیست با شکستن درب این مسجد به زور وارد آن شده و به جست و جو در داخل آن پرداختند و به اموال مسجد آسیب رساندند.


علاوه بر تمامی این اتفاقات نظامیان اشغالگر قدس به مناطق دیگری از کرانه باختری در بیت لحم و رام الله نیز حمله کرده و نه نفر از ساکنان این مناطق را ربوده و با خود به نقطه ناشناسی منتقل کردند./990/ب903/ک

ارسال نظرات