۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۴۵۲۱۱
آیت الله طبرسی:

مرگ بر آمریکا همچنان شعار محوری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید براین که نظام سلطه باید خیالش راحت باشد ملت ایران اسلامی هیچ گاه به دوران قبل انقلاب باز نخواهند گشت، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا همچنان اصلی ترین شعار ملت ایران اسلامی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان، با تبریک فرا رسیدن عید غدیر، گفت: غدیر عهد خدا روی زمین است.

 

وی با بیان این که غدیر روز تجلی آفتاب ولایت و تداعی عنایت الهی به جامعه بشری است، گفت: با گسترش و ترویج فرهنگ غدیر شاهد تحکیم هرچه بیشتر روابط والای انسانی و دینی در جامعه خواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: تفکر دینی با ترویج فرهنگ غدیر از غربت تاریخی خود رها شده است و شاهد بازگشت آن، تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان برای هدایت الهی مردم بودیم.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که خداوند هدایت انسان‌ها را برعهده رهبران الهی نهاده است تا همگان به ریسمان الهی چنگ زنند و زمینه تشکیل امت واحده برای تأسیس حکومت جهانی اسلام به رهبری حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کنند، ادامه داد: فرامین و دستورات ولی امر مسلمین، مقام عظمای ولایت در غیاب ائمه معصومین (ع) باید تقویت شده و توسعه یابد.

 

وی ولایت را به عنوان اصل اساسی در جامعه اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: ولایت مسأله مهم اعتقادی است و باید در جهت تقویت و تبیین ولایت در جامعه از وجود کارشناسان، روحانیان و مبلغان به درستی استفاده شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که غدیر یک تکلیف الهی و دستور خداوند به حضرت محمد(ص) بود و باید در این ایام، مسأله ولایت به درستی در جامعه و در بین جوانان تبیین شود، یادآور شد: اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند روشنگری در خصوص ولایت هستیم و نباید این موضوع مهم نادیده گرفته شود.

 

امام جمعه ساری، ولایت، اطاعت، وحدت و حمایت از ولایت را از جمله پیام‌های غدیر دانست و گفت: غدیر بحث روز است و باید در جهت جهانی سازی آن تلاش مضاعف شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود تقوا را مهم ترین اصل وجودی انسان برشمرد و گفت: بدون تقوا حیات جامعه اسلامی به خطر خواهد افتاد.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ریشه در بعثت دارد، خاطرنشان کرد: بعثت بدون امامت ناقص است و بعثت وقتی معنا دارد که امامت با او باشد.

 

امام جمعه ساری بر ضرورت تبعیت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: همه مسؤولان باید با کنار گذاشتن برخی اختلاف نظرها گوش به فرمان ولی فقیه باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که مسؤولان به ویژه سران سه قوه باید هوشیار بوده و شرایط کشور را به خوبی درک کنند، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند با تشدید تحریم ها و فشار اقتصادی به مردم، نگاه آنها را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر دهند.

 

وی با تأکید براین که نظام سلطه باید خیالش راحت باشد ملت ایران اسلامی هیچ گاه به دوران قبل انقلاب باز نخواهند گشت، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا همچنان اصلی ترین شعار ملت ایران اسلامی است./950/پ201/ج

ارسال نظرات