۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۳۵۱
سر دبیر دو ماهنامه تربیتی اخلاقی خلق:

ترویج سبک زندگی اسلامی دغدغه علمای دین است

خبرگزاری رسا ـ سر دبیر دو ماهنامه تربیتی اخلاقی خلق با بیان این‌که ترویج سبک زندگی اسلامی دغدغه علمای دین است، نقش رسانه‌ها را در تبیین صحیح این سبک برجسته دانست.
سبک زندگي اسلامي

حجت‌الاسلام ملا محسن کاظمی، سر دبیر دو ماهنامه تربیتی اخلاقی خلق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ترویج سبک زندگی اسلامی، توجه به بینش اسلامی را لازمه ترویج این سبک دانست و گفت: دغدغه علمای دین ترویج سبک زندگی اسلامی است.

 

وی افزود: دشمن در تلاش است فرهنگ خود را در قالب های مختلف انتقال دهد که اگر جامعه از نظر فکری مسلح به سلاح اسلام نباشد، از فرهنگ های غربی تأثیر خواهد پذیرفت.

 

سر دبیر دو ماهنامه تربیتی اخلاقی خلق ابراز داشت: اطلاع رسانی صحیح نسبت به زندگی اسلامی و معرفت افزایی در این زمینه، نقش مهمی در ترویج سبک زندگی اسلامی دارد؛ این امر به نوبه خود در انتخاب الگو برای ترویج این سبک نیز بسیار مؤثر است.

 

وی گفت: در مرحله بعد از بینش افزایی باید مرحله عمل انجام گیرد و سبک زندگی اسلامی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از سطح مسؤولان اصلاح شود و رسانه ها این سبک را به درستی برای مردم تبیین و آن را به صورت الگو در جامعه معرفی کنند.

 

حجت الاسلام کاظمی، هماهنگی بین مراکز ترویج سبک زندگی را برای جلوگیری از هرگونه تضاد بین افراد جامعه ضروری دانست و گفت: تضاد بین مراکز ترویج سبک زندگی برای جامعه بسیار خطرناک است؛ از این رو همه باید برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درباره ترویج سبک زندگی اسلامی، هماهنگ عمل کنند./957/ت303/ی

ارسال نظرات