۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۵۶۸
نماینده مجلس:

دستیابی به اهداف سند چشم انداز نیازمند استفاده از ظرفیت نخبگان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی دستیابی به اهداف سند چشم انداز را نیازمند تدبیر مسؤولان و بهره گیری از توان و ظرفیت نخبگان جامعه عنوان کرد.
کمال عليپور، نماينده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس
سید کمال علیپور، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که باید سرعت و شتاب در امور را بیشتر کنیم تا بتوانیم به موفقیت و توسعه دست یابیم، گفت: برای دستیابی به افق اهداف 1404 نمی توانیم با داشتن مدیران ضعیف به جایی برسیم، از این رو باید برای رسیدن به اهداف خود شناسایی نخبگان را در دستور کار قرار دهیم.
 
 
علیپور با تاکید بر این که اشتغال افزایی باید مهم ترین دغدغه مدیران باشد، به تحریم دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریم های اعمال شده از سوی دشمنان به صورت هوشمندانه است که همگان باید با بصیرت و آگاهی به مقابله با آن بپردازند و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند؛ اگر دشمن به صورت هوشمندانه و با برنامه ریزی در تحریم ورود پیدامی کند ما نیز باید در همه عرصه ها ورود پیداکنیم.
 
وی بر ضرورت تبعیت همه مسؤولان کشور از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند و در جهت رفع دغدغه های ایشان قدم بردارند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که مدیران باید همه همت خود را صرف خدمت رسانی به مردم کنند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند، خاطرنشان کرد: افزایش تعامل بین مسؤولان می تواند بسیار موثر باشد که همگان باید در این راستا هوشیار باشند.
 
علیپور با تاکید بر این که حل مشکلات آحاد مردم باید اولویت مدیران نظام اسلامی قرار گیرد، افزود: مدیران باید از فرصت به وجود آمده در جهت خدمت صادقانه و خالصانه به مردم بهره گیرند.
 
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه وجویبار در پایان با بیان این که تشکیل اتاق فکر در دستگاه های اجرایی امری مهم و اثربخش است، گفت: باید از فکر و توان نخبگان و کارشناسان جامعه به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته می است بهره برداری شود./950/ت302/ج
ارسال نظرات