۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۷۱۸
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

مشکلات پاکستان از ارتباط با آمریکا نشات می گیرد

خبرگزاری رسا - رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، دوستی مقامات این کشور و ارتباط با آمریکا را عامل اصلی مشکلات و بحران های داخلی در پاکستان توصیف کرد.
حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفري


 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری، رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با خبرنگاران منطقه چنیوت این کشور از افزایش جنایت های تروریستی به شدت انتقاد کرد و گفت: فعالیت ھای تروریستی در سراسر کشور بویژہ در استان سیستان بلوچستان پاکستان افزایش یافته و دولت باید این فعالیت ها را متوقف سازد.


وی افزود: ضعف دستگاہ ھای امنیتی کشور در متوقف ساختن فعالیت ھای تروریستی به افزایش کشتار مردم بی گناه منجر شده است. دوستی دولتمردان پاکستانی با مقامات آمریکایی از عوامل اصلی بروز مشکلات داخلی و ناامنی در سراسر کشور به شمار می آید.


حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت ھای غربی دشمنان اصلی مسلمانان جهان هستند. پاکستان در حال حاضر در حساس ترین دوران قرار دارد و فقط اتحاد ملی و تصمیم مناسب می تواند کشور را از وضع موجود نجات می دھد.

 

وی از حضور مجلس وحدت مسلمین در انتخابات آینده پاکستان خبر داد و خاطر نشان ساخت: مجلس وحدت مسلمین پاکستان محافظ مرزھای فکری و داخلی کشور پاکستان است. این مجلس با احزابی که نسبت به اسلام و مردم اخلاص داشته باشند و در برابر گروه های تروریستی ایستادگی می کنند، متحد خواهد شد.
  

 

رییس مجلس وحدت مسلمین، برگزاری مراسم و برنامه ھای مذھبی را حق قانونی شیعیان دانست و تاکید کرد: ھیچ حزب یا گروھی نمی تواند مانع برگزاری چنین مراسم شود و ما مجبور به اخذ مجوز از دولت نیز نیستیم./988/ب902/د

ارسال نظرات