۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۴۵۹۶۷

بیست و دومین همایش مبلغان در عراق برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و دومین همایش مبلغان با قرائت پیام های مراجع تقلید نجف و سخنرانی جمعی از علما نظیر خطیب جمعه این شهر و رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در نجف اشرف برگزار شد.
نوزدهمين همايش مبلغان در نجف اشرف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بیست و دومین همایش مبلغان عراق، صبح امروز با حضور نمایندگان مراجع تقلید، علما و مبلغان خانم و آقا از سوی موسسه اسلامی شهید محراب وابسته به مجلس اعلای اسلامی عراق در نجف اشرف برگزار شد.

 

بیست و دومین همایش مبلغان عراق در آستانه فرارسیدن ماه محرم و با عنوان «انقلاب امام حسین(ع) الگویی برای اصلاح محمدی اصیل» به همت حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی برگزار شد.

 

پیام های حضرات آیات سید محمد سعید حکیم، شیخ بشیر نجفی و شیخ اسحاق فیاض از مراجع تقلید نجف اشرف توسط نمایندگان آنان قرائت شد و حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی و حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف نیز سخنرانی کردند.

 

تعداد دیگری از علما و روحانیون عراقی نیز در این همایش به سخنرانی پرداخته و درباره ماه محرم، نهضت عاشورا و اهمیت امر تبلیغ در جامعه سخن گفتند.

 

صدها تن از مبلغان خانم و آقا از شهرهای مختلف عراق در این همایش که هر ساله به مدت دو بار در آستانه ماه مبارک رمضان و ماه محرم در نجف اشرف برگزار می شود، حضور یافته و به توصیه های مراجع تقلید و علما درباره امر تبلیغ گوش فرا دادند./980/ب902/ک

ارسال نظرات