۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۴۶۱۱۸

برپایی چهارمین همایش بین‌المللی بازاریابی اسلامی در ترکیه

خبرگزاری رسا ـ چهارمین همایش بین‌المللی بازاریابی اسلامی در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه سال آینده در ترکیه برگزار می‌شود.
a

 

به گزارش خبرگزاری رسا، چهارمین همایش بین‌المللی بازاریابی اسلامی در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه سال آینده در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

 

این همایش به همت اتحادیه بین‌المللی بازاریابی اسلامی با حضور اساتید، پژوهشگران، تاجران و فعالان عرصه بازاریابی سراسر جهان برگزار خواهد شد.

 

در این همایش دو روزه موضوعاتی مانند بازاریابی اسلامی، علائم تجاری اسلامی، مصرف‌کنندگان مسلمان، تبلیغات محصولات اسلامی، اخلاق در بازرگانی اسلامی، بازار حلال، بازاریابی محصولات مالی اسلامی، بازار الکترونیک اسلامی، صنعت مد و لباس اسلامی، صنایع بهداشتی و دارویی اسلامی، قوانین اسلامی و فعالیت‌های بازاریابی و خرید و فروش در بازارهای اسلامی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

حسابداری و اقتصاد اسلامی، اسلام و بازرگانی، مدیریت اسلامی و اقدامات مدیریتی و اقتصاد اسلامی نیز دیگر موضوعاتی هستند که در این همایش از سوی شرکت‌کنندگان بررسی خواهند شد.

 

مقالات برگزیده این همایش که به سه زبان انگلیسی، ترکی و عربی ارائه خواهند شد، در نشریات بین‌المللی مطرح به چاپ می رسند و از نویسندگان مقالات برتر تجلیل خواهد شد./982/ب103/د

ارسال نظرات