۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۴۶۲۹۴
خبرنگار معروف انگلیسی؛

80هزار کارتن خواب ننگ ملی برای انگلیس است

خبرگزاری رسا ـ آمار بی خانمان ها و کارتن خوابها در انگلیس رو به افزایش است و همین مساله صدای بسیاری از منتقدین در انگلیس و از جمله یکی از خبرنگاران معروف این کشور را درآورده است.
بي خانمان هاي انگليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، ریچارد مدلی، یکی از معروف ترین مجریان تلویزیونی در انگلیس، نسبت به افزایش تعداد کارتن خوابها در این کشور هشدار داد و آن را یک ننگ ملی برای انگلیس دانست.


این خبرنگار معروف که در شبکه آی.تی.وی.وان صحبت می کرد گفت: این نفرت انگیز است که هشتاد هزار جوان انگلیسی کارتن خواب هستند. این یک ننگ ملی است.


مدلی که سفیر یک سازمان خیریه نیز هست یکی از افراد مشهوری بود که به همراه هشتصد و پنجاه نفر دیگر یک شب را در خیابان های لندن خوابیدند تا برای بی خانمان های این شهر کمک مالی جمع کنند. آنان موفق شدند مبلغ دویست و پنجاه هزار پوند از این راه جمع آوری کنند. 


انتقادات این مجری معروف در حقیقت نشانگر نگرانی های مردم انگلیس نسبت به کاهش بودجه دولتی در امور مربوط به جوانان است.


یک سازمان خیریه نیز که در امور مربوط به فراهم آوردن سرپناه برای افراد بی خانمان فعالیت می کند اعلام کرد: هفتاد و پنج هزار کودک در انگلیس، کریسمس امسال را در حالی از خواب بیدار خواهند شد که بی خانمان شده اند.


این سازمان خیریه دلیل پیش بینی خود را آمارهایی اعلام کرده است که نشان می دهند از هر مدرسه ابتدایی بیش از دو کودک تا پایان جشن های کریسمس بی خانمان می شوند.


گفتنی است پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر افزایش چهل و چهار درصدی بی خانمان های انگلیسی منتشر شده بود. دولت انگلیس نیز رسما اعلام کرده بود پنجاه هزار خانواده به عنوان خانواده های بی خانمان دسته بندی می شوند./990/ب902/ک

 


ارسال نظرات