۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۴۶۶۱۶
حجت‌الاسلام آشتیانی خبر داد:

بررسی مصوبات احیای امر به معروف و نهی از منکر در مجلس

خبرگزاری رسا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از بررسی مصوباتی در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در فراکسیون روحانیت مجلس خبر داد.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌‌الاسلام محمدرضا آشتیانی در همایش امر به معروف و نهی از منکر اصناف قم که امروز در سالن همایش‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، رسالت مهم انبیای الهی را توجه به ارزش‌های اخلاقی در جامعه دانست و گفت: جامعه اسلامی بدون وجود ارزش‌های اخلاقی در مسیر زندگی، معنا ندارد.

وی در ادامه خواستار استفاده صحیح از منابع ارزشمند در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه وجود علما و حوزه‌های علمیه شد و افزود: بهره گرفتن از منابع متقن و استفاده از علما و حوزه‌های علمیه، سبب احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌شود.

حجت‌الاسلام آشتیانی همچنین با بیان این‌که با توسعه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، بسیاری از منکرات از بین می‌رود، از بررسی مصوباتی در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی گفت: با توجه به اهمیت حضور روحانیت در تبیین ارزش‌های اخلاقی و دینی با روش‌های علمی، باید میان متولیان فرهنگی و جامعه روحانیت برای اجرایی شدن شیوه های علمی و دینی مطابق با اصول اسلامی در احیای امر به معروف و نهی از منکر مشارکتی منسجم انجام شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، افزود: وظیفه مهم روحانیت، اصلاح جامعه است که با برنامه‌ریزی مدون و همراهی همه مردم و مسئولان در قالب توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر امکان پذیر می باشد./926/پ203/ی

ارسال نظرات