۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۴۶۶۷۱
در مقطع دکترا؛

مؤسسه تخصصی حقوق و قضای اسلامی دانش‌پژوه طلبه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه آموزشی پژوهشی حقوق و قضای اسلامی در مقطع سطح چهار حوزه(دکترا) از میان طلاب واجد شرایط دانش‌پژوه می‌پذیرد.
آزمون ورودي مراکز تخصصي حوزه‌هاي ‌علميه
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه آموزشی پژوهشی حقوق و قضای اسلامی با همکاری معاونت آموزش قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران بر اساس مجوز شورای گسترش حوزه های علمیه جهت دوره حضوری در مقطع سطح 4 (دکترا) از طریق آزمون اختصاصی در رشته های «فقه و حقوق خصوصی» و «فقه و حقوق جزا و جرم شناسی» دانش پژوه می پذیرد.
کسب امتیاز لازم در آزمون کتبی و مصاحبه، داشتن گواهی اتمام پایه 10 حوزه، داشتن گواهی سطح 3 رشته حقوق و قضای اسلامی یا دانش نامه کارشناسی ارشد در رشته های حقوق، فقه و حقوق (گرایش فقه و حقوق جزا و فقه و حقوق خصوصی)،  فقدان منع قانونی از تحصیل و احراز صلاحیت اخلاقی و داشتن حداکثر 45 سال سن از شرایط پذیرش در این مؤسسه اعلام شده است.
این گزارش حاکی است، فقه تخصصی (در سطح کتاب القصاص کتاب مسالک و مبانی تکملة المنهاج)، حقوق جزای عمومی، حقوق جزای اختصاصی،‌ آیین دادرسی کیفری و متون حقوقی به زبان انگلیسی از منابع علمی این آزمون در رشته حقوق جزا و جرم شناسی به شمار می‌آید.
 همچنین فقه تخصصی (در سطح بحث خیار شرط از کتاب مکاسب و کتاب المتاجر کتاب مسالک)، حقوق مدنی (بحث قراردادها و مسؤولیت مدنی)، آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت و متون حقوقی به زبان خارجی (انگلیسی یا فرانسه) از منابع علمی آزمون در رشته حقوق خصوصی است.
این گزارش می‌افزاید، طلاب علاقه‌مند از 20 آبان ماه تا 23 آذرماه 1391 مهلت دارند از طریق پایگاه اینترنتی مؤسسه آموزشی پژوهشی حقوق و قضای اسلامی به نشانی http://news.mhqe.ir نام نویسی کنند.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از یکم دی تا هفتم دی 1391 از طریق پایگاه اینترنتی مؤسسه آموزشی پژوهشی حقوق و قضای امکان پذیر بود و زمان برگزاری آزمون کتبی این مؤسسه نیز جمعه 8 دی ماه اعلام شده است./917/پ203/ی
ارسال نظرات