۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۴۷۰۸۵
یورونیوز خبر داد؛

ذخیره مواد غذایی توسط ساکنان غزه

خبرگزاری رسا ـ شبکه تلویزیونی یورونیوز با اشاره به وضعیت تاسف بار ساکنان غزه از ذخیره مواد غذایی و تشکیل صف های طولانی در برابر نانوایی ها در این منطقه خبر داد.
غزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه تلویزیونی یورونیوز در گزارشی به بررسی وضعیت اسفناک غزه پرداخت و از تشکیل شدن صف های طولانی در برابر نانوایی ها و ذخیره کردن مواد غذایی توسط ساکنان این شهر خبر داد.

 

یورونیوز تاکید کرد: بسیاری از فلسطینیان خاطرات تلخ حملات سال 2008 اسرائیل را به یادآورده اند. این سناریو فاجعه آمیزی است که فلسطینیان به هیچ وجه نمی خواهند تکرار شود.

 

این شبکه به مواضع کشورهای مختلف در قبال جنایت علیه ساکنان غزه اشاره کرد و افزود: روسیه حملات اسرائیل را متناسب با اوضاع نمی داند، فرانسه دو طرف را به خویشتنداری دعوت کرده است، موضع مصر در طرفداری از فلسطینیان قابل توجه بوده و ایران نیز حملات اسرائیل را به نوار غزه محکوم کرده است.

 

شبکه تلویزیونی یورونیوز ادامه داد: اصابت موشک های فجر پنج به تل آویو که برای اولین بار از نوار غزه به سوی اسرائیل شلیک شده است، این حرکت ممکن است حمله زمینی اسرائیل به غزه را به همراه داشته باشد./980/ب102/د

ارسال نظرات