۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۴۷۱۸۷

پایگاه اینترنتی کتابخانه تخصصی حضرت زهرا راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اینترنتی مرکز اطلاعات و اسناد کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) آغاز به کار کرد.
پایگاه اینترنتی کتابخانه تخصصی حضرت زهرا راه اندازی شد

مهدی مجتهدی، معاون کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: با استفاده از این پایگاه به نشانی www.fatimaslib.org محققان و علاقه‌مندان به شناخت بیشتر از ابعاد وجودی یگانه دخت رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله می‌توانند به مشخصات همه کتاب های موجود در این کتابخانه تخصصی دسترسی داشته باشند.

 

وی اظهار داشت: کتابخانه تخصصی حضرت فاطمه زهرا(س) وابسته به کتابخانه تخصصی امیرالمؤمنین علی(ع) مشهد است که همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در مرداد ماه سال 1384 راه اندازی شده است.

مجتهدی تصریح کرد: کتابخانه تخصصی حضرت فاطمه زهرا(س) بیش از دوهزار عنوان کتاب، مقاله، پایان‌نامه و آثار هنری و مکتوبات مرتبط با این بانوی بزرگ جهان اسلام را در اختیار دارد.

مسؤول پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه تخصصی حضرت زهرا(س) از همه مؤلفان، محقّقان، مترجمان و تمام اهل قلم، همچنین ناشران، اساتید، طلاب، دانش پژوهان، مؤسسات پژوهشی، خیّرین و تمامى کسانى که دل در گرو محبّت حضرت فاطمه زهرا (س) دارند، صمیمانه خواست تا با اهدا، فروش و یا امانت برای کپى از اثری که درباره آن حضرت در اختیار دارند، در غنى سازى این مجموعه ارزشمند سهیم شوند.

وی با بیان اینکه پایگاه رسمی این کتابخانه نیز سال گذشته به نشانی
www.fatimaslib.com کار خود را آغاز کرده است، یادآور شد: این کتابخانه در مشهد، حدفاصل چهارراه شهدا و چهارراه خسروی، کوچه شاهین‏‌فر، مقابل مسجد فاضل، بناى حسینیه واقع شده است و علاقه‎مندان می توانند از طریق تلفاکس به شماره  2254123-0098511 و پست الکترونیک  info@fatimaslib.comو fatimaslib.com@gmail.com اطلاعات بیشتر را کسب کنند./930/ت303/ب

ارسال نظرات