۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۴۷۱۹۴
معاون مجلس علمای هند در گفت‎وگو با رسا:

حمله وحشیانه اسرائیل به مردم غزه نمونه بارز تروریسم دولتی است

خبرگزاری رسا ـ معاون مجلس علمای ھند حمله وحشیانه اسرائیل به مردم بی دفاع و مظلوم غزہ را نمونه بارزی از تروریسم دولتی دانست.
فلسطين حجت الاسلام سيد جلال حيدر نقوي معاون مجلس علماي ھند

حجت الاسلام سید جلال حیدر نقوی معاون مجلس علمای ھند، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حمله اسرائیل به مردم بی دفاع و مظلوم غزہ را به شدت محکوم کرد.

 

معاون مجلس علمای ھند، حمله تجاوزگرانه اسرائیل را نمونه ای بارز از تروریسم دولتی دانست و ابراز داشت: این حمله با چراغ سبز آمریکا و بعضی از کشورھای عرب ھمجوار فلسطین به رژیم غاصب صھیونیستی صورت می گیرد.

 

رییس مؤسسه شهید مطهری هند رژیم غاصب اسرائیل را فرصت طلب دانست و تاکید کرد: اسرائیل به قصد انحراف افکار عمومی از مسائل سوریه و برای جبران شکست جنگ بیست و دو روزہ با مردم فلسطین همچنین شکست های اخیر اقتصادی، دومین موج حملات را آغاز کردہ است.

 

حجت الاسلام سید جلال حیدر نقوی ملت مسلمان جھان را در دفاع از حقوق مردم فلسطین به اتحاد فراخواندہ و تصریح کرد: مسلمانان با اتحاد و ھمدلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخیزند و علیه اسرائیل غاصب در سازمان ملل شکایت کنند.

 

وی از سکوت دولتمردان کشورھای عربی در خصوص تجاوزھای رژیم صھیونیستی بشدت انتقاد کردہ و گفت: ھمزمان با پیروزی باراک اوباما در انتخابات ریاست جمھوری آمریکا، دور جدیدی از  توطئه ھا علیه ملت ھای مسلمان آغاز شده است.

 

معاون مجلس علمای ھند با بیان این که رژیم صھیونیستی قصد ناامن کردن منطقه و درگیر کردن ملت ھای جھان باجنگ را دارد از سلمان خورشید وزیر امور خارجه ھندوستان خواست که سفیر اسرائیل در دھلی نو را در دفتر وزارت امور خارجه احضار کردہ و اعتراضات ملت مسلمان ھند را به او ابلاغ کند./988/ب911/ک

ارسال نظرات