۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۴۷۶۹۴

تظاهرات ضد صهیونیستی در پاکستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مردم پاکستان پس از برگزاری نماز جمعه در اعتراض به جنایت های مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تظاهرات کردند.
پاکستان


به گزارش خبرگزاری رسا، هزاران تن از شهروندان پاکستانی، پس از برگزاری نماز جمعه در تعدادی از شهرهای این کشور تظاهرات کرده و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

 

قاضی حسین احمد، رییس مجمع ھمسبتگی ملی پاکستان در این تظاهرات با اشارہ به این که ھر زمانی که ملت های مسلمان متحد شوند قدرت ھای استکباری با شکست روبرو شده اند، تاکید کرد: گروہ دی ھشت ( D-8 ) باید سایر کشور ھای اسلامی را متحد کردہ و از طریق سازمان کنفرانس اسلامی علیه جنایتکاران استکباری تصیم بگیرند.


وی افزود: کشورھای اسلامی به جای اکتفا کردن به صدور پیام حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت های صهیونیست ها به اقدامات عملی روی بیاورند. آمریکا و کشورھای غربی در حمایت از اسرائیل بر همه جنایت ھای این رژیم چشم بسته اند و متاسفانه مجامع بین المللی اسلامی نیز تنها به تماشای این جنایت ها می پردازند.


رییس مجمع همبستگی ملی تاکید کرد: کشورھای اسلامی باید از برآورده ساختن منافع آمریکا خودداری کرده و به فکر تامین منافع ملی خود باشند و برای تحکیم قدرت مسلمانان تلاش کنند.

 

حسین احمد از علما و خطبای حسینی خواست علاوه بر ذکر مصیبت امام حسین(ع) از ملت مظلوم فلسطین نیز حمایت کرده و جنایت های رژیم صهیونیستی را به مردم بازگو سازند/988/ب902/د

ارسال نظرات