۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۹۱۴

مفاخر جاودانه‌ ایران و اسلام در کانال ندای اسلام

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام رادیو معارف با برنامه جاودانه‌ها به معرفی مفاخر ایران و اسلام می‌پردازد.
جاودانه‌ها
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در راستای آشنا سازی مخاطبان انگلیسی زبان با زندگی و اندیشه‌های مفاخر ایران و جهان اسلام برنامه «جاودانه‌ها The Immortals » روی آنتن می‌رود.
در قسمت‌های پیش روی این برنامه مخاطبان با زندگی، احوال و آثار میرزا جواد آقا مجتهدی تبریزی و حاج ملا علی علیاری از مشاهیر و علمای بزرگ آذربایجان آشنا می‌شوند، در این برنامه که با کارشناسی دکتر محمد رضا فخر روحانی عضو هیأت علمی دانشگاه قم همراه است کتاب‌هایی در مورد مشاهیر جهان اسلام و ایران نیز معرفی می‌شود.
برنامه «جاودانه‌ها» به سردبیر تهیه کنندگی روح الله عطایی 3 روز اول هفته ساعت 10:15 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com از طریق ماهواره بدر 5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است. /907/د102/پ
ارسال نظرات