۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۴۸۰۷۳

پاسخ کانال ندای اسلام به پرسش‌های حدیثی

خبرگزاری رسا ـ کانال ندای اسلام رادیو معارف با برنامه «پرسمان حدیث» به پرسش‌ها و شبهات حدیثی پاسخ می‌دهد.
پرسمان حديث
به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، این رادیو برای رسیدن به هدف شبهه زدایی از اعتقادات برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده است، از این میان می‌توان به برنامه «پرسمان حدیث Hadith Quest» اشاره کرد که با هدف پاسخ به سؤالات موجود در زمینه حدیث و رفع شبهات ایجاد شده برای مخاطبان انگلیسی زبان در این مورد از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.
در این برنامه طاهر رضا جعفر، کارشناس و مبلغ دینی به پرسش‌های مخاطبان در زمینه حدیث، جمع آوری حدیث، اسرائیلیات و سنت حدیث، منع حدیث در زمان بنی امیه و جعل حدیث پاسخ می‌دهد.
برنامه «پرسمان حدیث» به سردبیری و تهیه کنندگی صالح افروغ از هشتم آذر 91 هر چهارشنبه ساعت 9:40 از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم معارف جویان انگلیسی زبان خواهد شد.
برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com، از طریق ماهواره badr5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است. /907/د102/ی
ارسال نظرات