۰۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۴۸۱۵۰
مدیر حوزه علمیه تهران:

هدف حامیان طرح وحدت ملی احیای محوشدگان صحنه سیاست است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان تهران هدف اصلی طراحان و حامیان طرح وحدت ملی را احیای محوشدگان از صحنه سیاست کشور دانست و تاکید کرد: این امری اشتباه است که با ادعای وحدت ملی بخواهیم فتنه‌ای مانند سال 88 پیاده کنیم.
حجت الاسلام والمسلمين خسروشاهي

حجت الاسلام والمسلمین سیدباقر خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: طرح وحدت ملی تنها در فرض پیروی محض از رهبری و اطاعت از ایشان تحقق می‌یابد.

 این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: مخالفت با رهبری مهر ابطالی است بر این طرح؛ چراکه نماد وحدت ملی ما رهبر هستند و ما مشاهده کردیم هر کجا فکر رهبری پیاده شود جامعه به کمال نزدیک‌تر می‌شود.

وی افزود: در جامعه‌ای که مراجع تقلید و علمای آن تحت لوای رهبری پیش می‌روند، این امری اشتباه است که با ادعای وحدت ملی بخواهیم فتنه‌ای مانند سال 88 پیاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی هدف اصلی حامیان این طرح را برگرداندن تیمی که در سال‌های اخیر از صحنه سیاست محو شده‌اند ‌دانست و گفت: شرایط کارایی وحدت ملی اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران تاکید کرد: کشورهای دیگر مانند مصر و لیبی که اخیرا در بیداری اسلامی به پیروزی‌هایی رسیده‌اند به علت فقدان رهبری نکته سنج و نداشتن انتظام امور دارای وحدت نیستند و با مشکلاتی بزرگ روبرو هستند.

وی با تاکید بر این‌که وجود رهبری در قانون اساسی یک ملت، جزو نعمت‌های الهی است، دستاوردهای نظام اسلامی را مرهون هدایت های ولی فقیه دانست و گفت: ما مشاهده می‌کنیم که کشورمان در سایه‌ این رهبری دارای امنیت، آرامش و سلامت است./9598/ت302/ج

ارسال نظرات