۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۴۸۲۷۶
مفتی اهل سنت لبنان:

فلسطین به پیروزی بزرگی دست پیدا کرده است

خبرگزاری رسا ـ مفتی اهل سنت لبنان ضمن تبریک به ملت فلسطین گفت: ملت فلسطین به پیروزی بزرگی دست پیدا کرده است که باعث برداشتن گامی های بزرگ‎تر برای آزاد سازی تمامی اراضی اشغالی شده است.
محمد رشيد قباني مفتي لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، شیخ محمد رشید قبانی مفتی اهل سنت لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد محمد الامین بیروت برگزاری شد گفت: دست یابی به عضویت ناظر فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را به مردم شریف فلسطین تبریک عرض می کنم و از محمود عباس رییس تشکیلات خود گرادن فلسطین، تشکر می کنم.


وی خاطر نشان کرد: اعطای عضویت ناظر دولت فلسطین در سازمان ملل متحد یک پیروزی بسیار بزرگ است که فلسطینیان می توانند حق از دست رفته خود بر زمین های اشغالی را باز پس بگیرند.


مفتی اهل سنت لبنان اظهار داشت: ما معتقد هستیم که این موفقیت می تواند گامی بزرگ برای آزاد سازی تمامی زمین های اشغالی از نهر تا بحر از چنگال ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی باشد.


گفتنی است که به عقیده تحلیل گران سیاسی منطقه عضویت فلسطین در سازمان ملل با موافقت 138 عضو سازمان ملل در مقابل مخالفت 9 عضو و امتناع 41 عضو با عضویت فلسطین به عنوان عضو ناظر در مجمع عمومی سازمان ملل برای دومین بار متوالی ظرف دو هفته تغییری در قضیه فلسطین ایجاد نخواهد کرد و این اقدام تنها با هدف سنگین کردن کفه ترازوی محمود عباس در مقابل کفه ترازوی حماس صورت گرفت که اخیرا به زیان تشکیلات سنگین شده بود./994/ب903/ک

ارسال نظرات