۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۴۸۳۳۷
واکنش حجت الاسلام شجونی به طرح وحدت ملی:

فردی که توانایی کنترل خانواده‌اش را ندارد چطور می خواهد معلم دیگران شود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه روحانیت مبارز تهران هدف ارائه دهندگان طرح وحدت ملی را جوش دادن ضد انقلاب با وفاداران و دلدادگان نظام دانست و تاکید کرد: کسانی که نمی‌توانند خانواده خود را کنترل کنند هیچ حقی ندارند معلم دیگران شوند.
شجوني

حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به طرح وحدت ملی، گفت: گوینده و مطرح کنندگان آن تصور دارند که جمهوری اسلامی ایران به بن بست رسیده است.

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران با اشاره به این‌که در اوایل انقلاب اعضای جبهه ملی و نهضت آزادی به رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) گفتند انقلاب به بن بست رسیده است اما ایشان در جواب فرمودند «انقلاب با سرعت رو به جلو حرکت می‌کند و خود شما به بن بست رسیده‌اید» گفت: اکنون هم پاسخ ما به ارائه دهندگان این طرح همین است.

این روحانی مبارز دوران ستمشاهی با تاکید بر فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که «اگر کسی در نظام دزدی کند، بعد توبه کند ما توبه آن شخص را می‌پذیریم ولی دیگر پست وزیر دارایی را به او نمی‌دهیم» گفت: فتنه‌گران اگر توبه کنند ما توبه آنها را می‌پذیریم، اما دیگر پست و مقامی در این نظام نخواهند داشت؛ چرا که فیلتری به نام شورای نگهبان جلوی آنها را خواهد گرفت.

وی با تاکید بر این‌که ارائه دهنده این طرح از کردار خود شرمسار است و قصد توبه کردن دارد، افزود: چگونه می‌توان سران فتنه را با رهبر جوش داد؟ وحدت ملی یعنی جوش دادن ضد انقلاب، سلطنت طلبان، وهابی ها، منافقان و با حضرت آیت الله خامنه‌ای که این یک خیانت و بی‌ثباتی محض است.

حجت الاسلام شجونی با تاکید بر این‌که هر چه این افراد بگویند خیانت است، تصریح کرد: کسانی که نمی‌توانند خانواده خود را کنترل کنند هیچ حقی ندارند معلم دیگران شوند.

این روحانی مبارز دوران ستمشاهی افزود: شهدا، جانبازان و رزمندگان، خود و خانواده‌شان را فدای انقلاب کردند اما این افراد به نحوی انقلاب را فدای خانواده خود کردند، باید در برابر ارائه این طرح ها به آن‌ها گفت فضولی موقوف!

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: در هیچ کجای دنیا کسانی مانند اینها وجود ندارند که به داخل حکومتی بروند و مسئولان آن حکومت بشوند سپس اوپوزسیون حاکمیت باشند که در مجلس ششم این افراد این‌گونه عمل کردند.

حجت الاسلام شجونی تاکید کرد: هنگامی که آ‌نها مسئولیتی قبول می‌کنند یعنی قانون اساسی، رهبری و اصل نظام را قبول دارند، اما این افراد نفاق دارند و داخل نظام شدند تا تیشه به ریشه آن بزنند.

وی افزود: این طرح زمانی معنا پیدا می‌کند که همانند جمال عبدالناصرها که به نظام خدمت کرده‌اند و بعد خانه‌نشین شده‌اند را با نظام جوش دهد نه این‌که کسانی که خیانت کردند را دوباره برسر کار آورد! مگر آقایان خاتمی‌ها و خوئینی ها چه گلی بر سر نظام زدند که باید با نظام جوش بخورند؟

وی با اشاره به برخورد تؤام با رافت نظام نسبت به سران فتنه، افزود: حال که نظام این‌گونه رافت نشان داده است این پررویی است که بخواهند دوباره وحدت داشته باشیم چون نمونه آن می‌شود اتاق فکر لندن که وزیر ارشاد اصلاح طلبان یعنی مهاجرانی با کدیور  روحانی‌نما اکنون از ملک عبداللهها پول می‌گیرند تا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

گفتنی است، اخیرا رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام طرحی را معروف به طرح وحدت ملی به عنوان تنها راه برون رفت از مشکلات کشور مطرح کرده است./9598/ت302/ج

ارسال نظرات