۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۴۸۴۵۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

قدرت نرم نظام اسلامی ایران شهدا هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عباس ولایی تنها راه پیروزی نظام اسلامی ایران در مقابل تهدیدها و فتنه‌های غرب را تمسک به آرمان و تفکر شهدا دانست.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایان‌شرقی امروز در یادواره شهدای بخش تسوج که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای قره تپه برگزار شد، اظهار داشت: آزادی، شرف، هویت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدا به عنوان بزرگترین مظهر قدرت نرم در فرهنگ اسلامی راه و رسم آزادگی و دین‌داری و همچنین سعادت دنیوی و اخروی را به ما آموختند و مانند نوری هستند که بشریت را از گمراهی‌ها و ظلمات نجات داده و به سوی توحید دعوت می کنند، در حقیقت شهدا چراغ راه هدایت و سعادت بشریت هستند.

 

حجت الاسلام ولایی تنها راه پیروزی نظام اسلامی ایران در مقابل تهدیدها و فتنه‌های غرب را تمسک به آرمان و تفکر شهدا دانست و تصریح کرد: پیروزی امت اسلامی در جریان جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه و 8 روزه فلسطین با الهام از قدرت نرم شهدا محقق شد.

 

وی گفت: در فرهنگ اسلام، مسلمانان بر این باورند که شهدا برای همیشه زنده و ناظر بوده و انفاس قدسی و مطهر آنان در همه جای جهان و برای همه زمان‌ها به اعتبار و قداست و عظمت انقلاب اسلامی نصرت می بخشد و ارواح مطهر شهیدان اسلام همیشه فطرت انسان‌های پاک را به وجد و خروش در می آورد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده و شهدای والامقام خود صاحب اصلی انقلاب هستند، افزود: دشمنان در طول سه دهه گذشته با آگاهی از نقش فرهنگ ایثار و شهادت در پیروزی ملت ایران، به دنبال انحراف و یا کم‌رنگی این فرهنگ در سطوح مختلف جوامع اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام ولایی راهبردهای دشمنان و تهدیدات استکبار جهانی در برابر نظام اسلامی ایران را نشانه استیصال و درماندگی استکبار جهانی از پیشرفت‌های روز افزون انقلاب دانست و گفت: با وحدت و الهام از راه شهیدان انقلاب و همچنین صبر، تقوا و استقامت همه مشکلات اقتصادی و تهدیدات دشمن را پشت سر خواهیم گذاشت.

 

وی توصیه اکید شهیدان را تبعیت محض از ولی فقیه زمان دانست و گفت: ولایت‌مداری رمز سعادت بشریت است، تنها با تبعیت از ولایت و رهبری می توان بصیرت لازم برای مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی را کسب کرد، در حقیقت شهدا با تکیه بر قرآن و عترت توانستند به سعادت ابدی دست یابند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان با اشاره به عظمت شهدای کربلا و نهضت سرخ عاشورا خاطرنشان کرد: شهدای دشت نینوا با پیروی و الگو از امام و رهبرشان اثبات کردند که می توان با تشنگی در صحرای نینوا با آرمانی مقدس به دفاع از ارزش های اسلامی پرداخت و برای همیشه از چشمه سار توحید، اخلاص، معنویت  وصداقت سیراب شد./935/پ202/ب

ارسال نظرات