۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۴۸۴۷۰

مشارکت 250 نفر از ائمه جماعات در برگزاری طرح مسجد محوری در خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان این که در حال حاضر 200 مسجد استان به عنوان رابطین طرح امداد محله هستند، از مشارکت250 نفر از ائمه جماعات در برگزاری طرح مسجد محوری این نهاد خبر داد.
کميته امداد

علی  اصغر حاجی نقی، مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: پدیده مسجد به عنوان کانونی که می تواند دو سویه عمل کند در همین راستا با استفاده از این ظرفیت و معتمدینی که در آنجا مستقر هستند، به جهت شناسایی نیازمندان واقعی هر منطقه و توزیع عادلانه خدمات کمیته امداد طرح مسجد محوری با مشارکت 250 ائمه جماعات در مساجد استان فعال است.

وی با بیان این که کانال ارتباطی ما دراین طرح ظرفیت مساجد است، تصریح کرد: در مناسبت ها و ایام خاص مذهبی 250 مبلغ به 200 مسجد استان اعزام می شوند که در ارتباط چهره به چهره با مردم در راستای معرفی این طرح فعالیت کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان این که بخش مهمی از فعالیت های آنان به نوع خدماتی است که باید با توجه به یک شناخت کافی نسبت به متقاضیان صورت گیرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر متقاضیان به صورت پراکنده در شهرهای بزرگ و روستاها پراکنده هستند طرح مسجد محوری یکی از ظرفیت های ممتازی است که کمیته امداد را در رساندن خدمات آنان به صورت عادلانه کمک می کند.

وی درادامه از جمع آوری 30 میلیارد ریالی زکات در استان درسال جاری خبرداد و تصریح کرد: زکات جمع آوری شده دراستان نیز در دو بخش فعالیت های عمرانی و زکات فقرا در طرح مسجد محوری در حوزه جغرافیایی به گونه ای سازماندهی می شود تا توزیع مناسبی در بین فقرا صورت گیرد./934/ت302/ب

ارسال نظرات